کد خبر : 2074578 | 14 مهر 1403 ساعت 17:20 | 3.7K بازدید | 1 دیدگاه

منتظر باشید، او به بهترین بازیکن دنیا می‌شود!

والیبال زنان روسیه در سال‌های آینده صاحب بهترین بازیکن دنیا خواهد شد.

منتظر باشید، او به بهترین بازیکن دنیا می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، دایانا دالکه، دختری سیزده ساله اهل شهر یکتاترینبورگ در روسیه، با داشتن قدی بالغ بر ۱۹۸ سانتی متر به زودی به والیبال زنان روسیه ملحق خواهد شد.

مادر این دختر در مصاحبه‌ای با سایت روسی گفت: در ۱۳ سالگی، قد دایانا به ۱۹۸ سانتی متر رسیده است، این افتخار من است. مادر این دختر می‌گوید: من در حال حاضر ایده‌ای برای درخواست رکورد جدید دارم، زیرا در یازده سالگی وقتی ۱۹۰ سانتی متر بود یک درخواست برای ثبت رکورد داده بودم.

او تأکید کرد که اندازه پای دیانا یکسان است، اما برای انتخاب کفش باید به فروشگاه‌های مردانه برود، اما این مشکل جدی برای این دختر ایجاد نمی‌کند.

والدین این دختر ادعا می‌کنند که دخترشان با قد خود هیچ مشکلی را تجربه نمی‌کند، برعکس، در هنگام ورزش به او مزیت می‌دهد، دایانا به طور حرفه‌ای والیبال بازی می‌کند.

در دسامبر 2022، این دختر مدرسه ای در کتاب رکوردهای روسیه در رده "بیشترین قد یک دختر 11 ساله در فدراسیون روسیه" گنجانده شد، در آن زمان قد او 189.7 سانتی متر بود که بعداً به 190 سانتی متر گرد شد، با این روند به زودی شاهد حضور او در تیم‌های والیبال زنان خواهیم بود و احتمالا یکی از بهترین‌های جهان شود.