کد خبر : 2074574 | 14 مهر 1403 ساعت 17:08 | 8.7K بازدید | 22 دیدگاه

گل‌محمدی: بازی تماشاگرپسندی انجام می‌دهیم

صحبت‌های جالب یحیی قبل از مصاف با تراکتور

سرمربی فولاد خوزستان معتقد است که دیدار فردای این تیم با تراکتور تماشاگر پسند و جذاب خواهد بود.

صحبت‌های جالب یحیی قبل از مصاف با تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان بعد از برد مقابل ذوب‌آهن در هفته هفتم لیگ برتر میهمان تراکتور خواهد بود. یحیی گل‌محمدی، سرمربی قرمزپوشان اهوازی، قبل از بازی تیمش مقابل تراکتور گفت: همانطور که پیش‌تر عنوان کرده بودم، رقابت‌های لیگ برتر هفته به هفته زیباتر و حساس‌تر دنبال می‌شود. ما یک روند خوب در دو هفته اخیر داشته‌ایم و با توجه به هماهنگی بیشتر بازیکنان و تمریناتی که داشته‌ایم، برای این بازی آماده هستیم.

او ادامه داد: مطمئنم که این مسابقه با توجه به شکل بازی هر دو تیم و با استقبالی که هواداران تبریزی از بازی‌هایشان دارند، تماشاگر پسند و جذاب خواهد بود.

سرمربی فولاد در خصوص حریف فردای این تیم گفت: تراکتور با حضور آقای اسکوچیچ در این فصل فوتبالی روان بازی می‌کند و با ۱۳ امتیازی که گرفته خودش را به عنوان مدعی قهرمانی معرفی کرده و از مهره‌های خوبی بهره می‌برد و تا اینجا برای حریفانش مشکل ساز بوده. با این شرایط قطعا فردا بازی سختی خواهد بود، اما در طرف مقابل ما هم با تمرکز و برنامه ریزی به میدان می‌رویم.

گل‌محمدی در خصوص شرایط آمادگی تیمش در این بازی گفت: به غیر از دو بازیکن که مصدوم هستند، بقیه بازیکنان در شرایط مسابقه‌ای هستند و برای حضور مقابل تراکتور مشکلی ندارند.

سرمربی فولاد خوزستان همچنین گفت: از باشگاه تراکتور به خاطر همکاری که با ما و برای در اختیار قراردادن زمین تمرینی تشکر می‌کنم.

دیدگاه‌ها