کد خبر : 2074571 | 14 مهر 1403 ساعت 16:52 | 11K بازدید | 14 دیدگاه

مربی نساجی: پنالتی ما مقابل ملوان را نگرفتند

نمی‌شود که زارع هر بازی تهدید به ترک زمین کند!

مربی تیم فوتبال نساجی می‌گوید که در دیدار مقابل ملوان حق‌شان سه امتیاز دیدار بوده است.

نمی‌شود که زارع هر بازی تهدید به ترک زمین کند!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته نساجی مازندران در دیداری خانگی برابر ملوان بندرانزلی به تساوی یک بر یک رسید تا نبرد شمالی‌های لیگ برنده نداشته باشد. نساجی‌ها معتقد هستند که در دقایق پایانی دیدار روی منتظر محمد خطای پنالتی اتفاق افتاده که از چشم داور دور مانده است.

فرهاد کوچک زاده، مربی تیم نساجی، در گفتگو با خبرنگار ما درباره این دیدار حساس و تماشایی گفت: می‌دانستیم بازی سختی مقابل یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر داریم، اما فقط برای برد به میدان رفتیم. با نمایشی که بازیکنان در زمین ارائه دادند، قطعا لایق پیروزی و کسب سه امتیاز بودیم که متاسفانه کمی بدشانس بودیم. این دیدار تمام شد و از امروز به فکر دیدار بعدی هستیم و مطمئن باشید روز به روز با تلاش آقای الهامی، کادر فنی، بازیکنان و تمامی اعضای تیم به سمت پیشرفت و موفقیت قدم خواهیم گذاشت و باعث شادی هواداران و مردم خونگرم قائمشهر و مازندران می‌شویم. این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

مربی تیم نساجی در مورد اتفاقات و حاشیه‌های دیدار گفت: راستش را بخواهید هیچ حاشیه‌ای از دقیقه یک تا سوت پایان بازی وجود نداشت، اما نمی‌دانم چگونه پس از اینکه ما گل را زدیم و توپ و میدان دست تیم ما بود، آقای زارع یادش آمد که هواداران پشت در مانده‌اند. هواداران انزلی میهمان ما بودند و قدم‌شان روی چشم اما اینکه آقای زارع هر بازی به یک بهانه بخواهد بازی را بخواباند، کار درستی نیست. مگر قانونی وجود ندارد که هروقت ایشان دلش خواست بگوید تیمم را بیرون می‌کشم؟

2090794

او ادامه داد: فکر می‌کنم بهتر باشد همانگونه که اگر تیمی در بین دونیمه و یا ابتدای بازی تاخیر داشته باشد جریمه می‌شود، این نمونه تاخیرها هم جریمه سنگین داشته باشند تا دیگر شاهد این رفتارهای آماتورگونه نباشیم. از فدراسیون و کمیته انضباطی انتظار می‌رود که جلوی باب شدن چنین رفتاری را بگیرد که اگر‌چنین نشود از این به بعد این رفتارهای غیرحرفه‌ای به فوتبال ما اضافه شده و تبدیل به یک عادت می شود. از آقای دنیامالی وزیر محترم و کاربلد ورزش و جوانان هم انتظار داریم که به همه تیم‌ها یکسان نگاه کند، درست است که به ملوان تعلق خاطر دارند، اما ایشان اکنون پدر تمام ورزش ایران هستند و همه رنگ‌ها برای او نباید تفاوتی داشته باشد. 

وی ادامه داد: برای من جای تعجب داشت که چگونه یک بازی به این بهانه نزدیک به ۱۷ دقیقه متوقف شود، فرهنگ هواداری در نساجی و قائمشهر به گونه‌ای است که به هواداران میهمان همیشه احترام گذاشته و فرقی ندارد که تیم مقابل از چه شهری است. فوتبال برای هواداران است، ما هم همین را می‌گوییم، اما ایشان نمی‌تواند بازی را مختل کند و حتما ابتدا باید هواداران به زمین بیایند و بعد تیم من بازی می‌کند. ۲۰۰ نفر از آن‌ها آمده بودند و مابقی نیز در حال ورود بودند. این رفتار غیر حرفه‌ای از ایشان که سابقه طولانی در تیم ملی داشته‌اند بعید است.

کوچک زاده در پایان در خصوص داوری و صحنه مشکوک درون محوطه جریمه ملوان گفت: در آخرین دقایق بازی یک صحنه خطا روی منتظر محمد درون محوطه رخ داد که صددرصد پنالتی بود، اما خب به نظر داور چه اشتباه چه درست احترام می‌گذاریم، چرا که اگر اشتباهی هم در فوتبال باشد قطعا سهوی است. مطمئن باشد که پنالتی تیم‌مان گرفته نشد. ما اهل جار و جنجال نیستیم و در آرامش و با احترام نظرمان را می‌گوییم و قطعا هرچه کارشناسان داوری بگویند خواهیم پذیرفت.

دیدگاه‌ها