کد خبر : 2074564 | 14 مهر 1403 ساعت 16:33 | 75.4K بازدید | 182 دیدگاه

قرارداد فصل نخست 35 میلیارد تومان؛

رسمی: تمدید سه ساله تراکتور با بیرانوند!

علیرضا بیرانوند تا سه فصل در تیم فوتبال تراکتور ماندنی خواهد شد.

رسمی: تمدید سه ساله تراکتور با بیرانوند!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که انتشار حکم کمیته تعیین وضعیت و فرار علیرضا بیرانوند از محرومیت چهار ماهه، موجی از خوشحالی را در بین هواداران تراکتور به دنبال داشته، یک نکته مثبت دیگر هم در حاشیه این حکم پیدا شده است.

بر اساس آنچه در صفحه دوم حکم کمیته تعیین وضعیت آمده، قرارداد علیرضا بیرانوند با تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل 1406-1405 خواهد بود و به این ترتیب او تا سه فصل آینده در جمع سرخپوشان تبریزی ماندنی خواهد بود.

این در شرایطی است که کمیته تعیین وضعیت قرارداد علیرضا بیرانوند را 35 میلیارد تومان عنوان کرده و به عبارتی بر اساس اعلام رسمی باشگاه تراکتور، این دروازه‌بان تنها 15 میلیارد بیشتر از دستمزد خود در پرسپولیس، از تراکتور دریافت خواهد کرد.

2090800

نکته مهم اینکه در ابتدا قرارداد بیرانوند به صورت دو ساله امضا شد، اما در ادامه باشگاه تراکتور نظر این دروازه‌بان برای افزودن دو سال دیگر به مدت قراردادش را جلب کرد تا به این ترتیب این تمدید شگفت‌انگیز به صورت مخفیانه انجام شود. البته حدود یک ماه پیش منابع مختلف از تمدید قرارداد این دروازه‌بان خبر دادند، اما باشگاه تراکتور ترجیح داد که این موضوع را به صورت رسمی اعلام نکند و حالا نیز ناخواسته در حکم کمیته تعیین وضعیت، این موضوع به بیرون درز کرده و سروشکل رسمی به خود گرفته است.

2090801

جالب اینکه علیرضا بیرانوند با این قرارداد تا 35 سالگی در تیم تراکتور حضور خواهد داشت و چه بسا فوتبال خود را هم در تبریز و قفس توری سرخپوشان تبریزی به پایان برسد. این در حالی است که از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس نیز در همان ابتدا قرارداد الکسیس گندوز را سه ساله بست تا راه برای بازگشت بیرانوند نیز کاملا بسته شود.

علیرضا بیرانوند بیشترین تعداد دستکش طلایی را در فوتبال ایران به دست آورده و همچنین جزو باسابقه‌ترین بازیکنان حال حاضر تیم ملی محسوب می‌شود و این فصل هم عملکرد بسیار خوبی را در درون دروازه تراکتور ارائه داده است.

البته جالب اینکه حالا بیرانوند از رقم 35 میلیارد تومانی قرارداد این فصل خود باید چیزی در حدود 21 میلیارد تومان را به باشگاه پرسپولیس برگرداند و دستمزد 14 میلیاردی را از تراکتور بگیرد.