کد خبر : 2074562 | 14 مهر 1403 ساعت 16:31 | 7.6K بازدید | 4 دیدگاه

قربانی و سحرخیزان در ترکیب اورنبورگ؛

قاب ایرانی و تکراری در باشگاه روسی (عکس)

دو بازیکن ایرانی اورنبورگ در جمع نفرات اصلی این تیم مقابل زنیت قرار گرفته‌اند.

قاب ایرانی و تکراری در باشگاه روسی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال اورنبورگ که محمد قربانی و سعید سحرخیزان را در لیست نفراتش دارد، از ساعت 17 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه گازپروم آرنا مقابل تیم رده سومی زنیت سنت پترزبورگ قرار می‌گیرد.

محمد قربانی که در تمام 10 بازی این فصل لیگ برتر روسیه جایگاه ثابتی در ترکیب اورنبورگ داشته و یک گل به ثمر رسانده، امروز در شرایطی دوباره در جمع نفرات اصلی تیمش دیده می‌شود که برای نخستین بار در پست هافبک هجومی قرار گرفته و جلوتر از همیشه بازی می‌کند.

2090778

قربانی در دوران حضورش در سپاهان و تیم ملی ایران بازی در پست دفاع میانی و هافبک دفاعی را تجربه کرده بود ولی حالا در یک پست جدید مقابل زنیت سنت‌پترزبورگ به میدان خواهد رفت.

سعید سحرخیزان، دیگر بازیکن ایرانی اورنبورگ که در 9 مسابقه این فصل لیگ برتر روسیه به میدان رفته و چهار گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده و در دیدار اخیرشان برابر لوکوموتیو مسکو نیز گلزنی کرد، امروز هم در جمع 11 نفر اصلی برابر زنیت دیده می‌شود.

تیم فوتبال اورنبورگ با یک پیروزی، چهار مساوی و پنج شکست در این فصل 7 امتیازی است و در جایگاه چهاردهم جدول لیگ برتر روسیه قرار گرفته که شانس صعود یک تا دو پله‌ای در صورت برتری مقابل زنیت را دارد.

2090779

دیدگاه‌ها