کد خبر : 2074560 | 14 مهر 1403 ساعت 16:21 | 19.5K بازدید | 32 دیدگاه

ادعای خورخه والدانو

امباپه یک مشکل بر مشکلات رئال اضافه کرد!

مربی و بازیکن سابق رئال مادرید معتقد است کیلیان امباپه برای رئال مادرید مشکلی جدید ایجاد کرده است.

امباپه یک مشکل بر مشکلات رئال اضافه کرد!

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه شروع بدی در رئال نداشته و بهترین گلزن تیمش نیز بوده اما مسئله اینجاست که با او در خط حمله، شکل بازی تیم نسبت به فصل قبل عوض شده و جدایی کروس نیز لطمه دیگری به تیم زده است.

بسیاری فکر می‌کردند که وقتی امباپه به رئال برود، آنها همه بازی‌های خود را 5-0 می‌برند و رئال مادرید عملاً لالیگا را از قبل برنده شده است. والدانو در این رابطه گفت: «بله، واقعاً توقعات خیلی بالا و گول زننده است. وقتی پدیده‌ای بزرگ به باشگاهی می‌رود، همه چیز خوب به نظر می‌رسد، انگار او همه مشکلات را حل می‌کند ولی در واقع اینطور نیست. امباپه مشکلات رئال را تغییر داده و یک مشکل جدید اضافه شده است. نباید فراموش کنیم که امباپه آمد، اما کروس رفت. خُب، منطقاً وزن امباپه از نظر رسانه‌ای و همچنین از نظر فوتبالی بسیار بالاتر است.»

والدانو موافق نیست که همه مشکلات رئال به‌خاطر رفتن کروس باشد: «درست است که کروس بازیکنی بود که تحرک زیادی به تیم داد ولی مشکل رئال، نبود او نیست. باورنکردنی است چون او حتی با راه رفتن هم به تیم نظم می‌داد، اما در فوتبال فقط سرعت فیزیکی و سرعت ذهنی مهم نیست. سرعت تاکتیکی هم نیاز است و کروس به معنای واقعی کلمه فوق‌العاده بود، خارج از عرف.»

دیدگاه‌ها