کد خبر : 2074559 | 14 مهر 1403 ساعت 16:19 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی شگفت‌انگیز در فولادشهر؛

حسینی سربلند مقابل تیم و شهر محبوب (عکس)

سرمربی آلومینیوم مقابل تیمی که تجربه بازی و هدایت در آن را دارد، موفق ظاهر شد.

حسینی سربلند مقابل تیم و شهر محبوب (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سیدمجتبی حسینی چهره ویژه در پیروزی 4 گله آلومینیوم در ورزشگاه فولادشهر اصفهان بود؛ کسی که تجربه حدود یک دهه بازی و کاپیتانی در ذوب‌آهن را در کارنامه دارد و علاوه بر آن، تجربه مربیگری و سرمربیگری در این تیم را هم داشته، اما دیروز مقابل تیم سابقش قرار گرفت و یک برد شگفت‌انگیز برابر اصفهانی‌ها به دست آورد.

مجتبی حسینی که جدا از تجربه دو قهرمانی جام حذفی در ذوب‌آهن در دوران مربیگری، هدایت این تیم را هم در لیگ قهرمانان آسیا داشته و در یک مقطع دیگر نیز سبزپوشان را از خطر سقوط نجات داده بود، دیروز در قامت سرمربی آلومینیوم مقابل ذوب قرار گرفت و توانست پیروزی ارزشمندی کسب کند.

2090774

سرمربی آلومینیوم که دیروز مورد تشویق هواداران در ورزشگاه فولادشهر هم قرار گرفت، با نمایشی کاملا تاکتیکی و سراسر هجومی توانست مقابل ذوب‌آهن و تیم سابقش به پیروزی جالب توجه و غیرمنتظره 4 بر صفر دست پیدا کند و دومین برد متوالی را به دست بیاورد.

حسینی که سال گذشته آلومینیوم را به بهترین رتبه تاریخ خود در لیگ برتر رساند، در هفته‌های ابتدایی فصل جدید شرایط سختی را تجربه کرد ولی با اعتماد به بازیکنانش و نمایش درخشان آنها، توانستند در دو دیدار گذشته دو پیروزی مهم برابر خیبر و ذوب‌آهن به دست بیاورند.

دیدگاه‌ها