کد خبر : 2074557 | 14 مهر 1403 ساعت 16:12 | 35.6K بازدید | 127 دیدگاه

چرا محرومیت چهار ماهه بیرانوند تعلیقی شد

کمیته تعیین وضعیت به دلیل عدم سابقه محکومیت بیرانوند و همچنین حضور او در میادین ملی، محرومیتش را تعلیقی کرد.

چرا محرومیت چهار ماهه بیرانوند تعلیقی شد

به گزارش "ورزش سه"، اعلام حکم نهایی پرونده علیرضا بیرانوند و تعلیق چهار ماه محرومیت این دروازه‌بان موجی از واکنش‌های منفی و اعتراض‌آمیز هواداران پرسپولیس را به دنبال داشته و آنها معتقدند که در این پرونده با ملاطفت نسبت به گلر سابق این تیم برخورد شده است. این در حالی است که البته بیرانوند بیست میلیارد تومان هم جریمه شده اما به هر مسئله مهم برای هواداران پرسپولیس محرومیتی است که بیرانوند در نهایت از آن فرار کرد.

با این حال فدراسیون فوتبال در صفحه 46 انشای حکم علیرضا بیرانوند اعلام کرده که «نظر به حسن سوابق بازیکن در تیم ملی و حضور موثر در بازی‌های ملی و همچنین فقدان سابقه محکومیت قبلی در این کمیته، مجازات ورزشی او به مدت یک سال تعلیق می‌شود که در صورت تکرار در این مدت، علاوه بر مجازات ورزشی آنی، محرومیت تعلیقی نیز اجرا خواهد شد.»

2090772

به عبارتی حضور بیرانوند در تیم ملی باعث شده تا کمیته تعیین وضعیت برای جلوگیری از محرومیت او، از کارگروه ناظر بر دستورالعمل نقل و انتقالات در فدراسیون استعلام بگیرد و پس از آن، حکم محرومیت این دروازه‌بان را تعلیقی کند تا او مشکلی برای حضور در تیم ملی و تراکتور نداشته باشد.

البته نکته جالب این است که کمیته تعیین وضعیت اعلام کرده در صورت تکرار فسخ یک‌طرفه در سال آینده علاوه بر اجرای محرومیت تعلیقی، محکومیت آنی هم برای او در نظر گرفته خواهد شد.

با این حال بعید است که علیرضا بیرانوند قرارداد خود با تیم تراکتور را برای فصل آینده فسخ کند و احتمالا این محرومیت هرگز برای او اجرا نخواهد شد.

دیدگاه‌ها