کد خبر : 2074546 | 14 مهر 1403 ساعت 15:39 | 13.3K بازدید | 3 دیدگاه

او را به باشگاه واگذار کردم

موتا حرف آخر را در مورد پوگبا زد

تیاگو موتا، سرمربی یوونتوس، در مورد کاهش محرومیت پل پوگبا و در دسترس بودن او از ژانویه حرف زد.

موتا حرف آخر را در مورد پوگبا زد

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که در رده دوم سری آ قرار دارد و در لیگ قهرمانان نیز یک برد با ارزش در زمین لایپزیش کسب کرد، فردا میزبان کالیاری است. برد برابر لایپزیش به قیمت از دست دادن برمر تمام شد و او به‌خاطر مشکل رباط صلیبی فصل را از دست داد.

موتا در مورد وضعیت تیمش گفت: «خوب، خیلی خوب. بازیکنانم امروز بسیار خوب تمرین کردند. وقتی برنده می‌شوید، از نظر روحی به شما کمک زیادی می‌کند. تیم از نظر جسمی و روحی شرایط خوبی دارد. بازیکنان مصمم و متمرکز هستند و این اشتیاق همیشه خوب است و ما باید از این فاکتور برای پیروزی در بازی‌های بعدی نهایت استفاده را ببریم. برای بازی فردا، میلیک، برمر، نیکو گونزالس، آدزیچ و وه‌آ را نداریم.»

غیبت برمر چقدر تاثیر خواهد داشت؟ آیا زمان آن رسیده که به دانیلو فضای بیشتری بدهید؟ «برمر بازیکن مهمی برای ماست و من برای اتفاقی که افتاد بسیار متاسفم. از این به بعد همه ما باید بیشتر تلاش کنیم و ما این کار را برای او انجام خواهیم داد. الان برمر باید آرام باشد و با این مسئله کنار بیاید. دیروز او را خیلی بهتر دیدم. او باید شرایط را همانطور که هست بپذیرد و به فکر ریکاوری هر چه بهتر باشد. انتظار بیشتر از دانیلو؟ همه بازیکنان باید قدمی به جلو بردارند و اجازه ندهند غیبت برمر حس شود.»

خبر کاهش محرومیت پوگبا را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ «این بر عهده باشگاه است که در مورد او چه کاری انجام دهد. پوگبا بازیکن بزرگی بود ولی او مدت زیادی بازی نکرده است. من فقط روی بازی فردا تمرکز کرده‌ام و این قضیه الان برای من اهمیت زیادی ندارد.»

2028473

نبود یک جانشین خوب برای ولاهوویچ: «هیچ‌کس جانشین بازیکن دیگر نیست. همه بازیکنان من باید باور داشته باشند که می‌توانند شروع کننده باشند.»

آیا ولاوویچ می‌تواند یک رهبر برای تیم باشد؟ «ولاهوویچ یک رهبر مثبت برای تیم است. مهاجم باید به تیم فکر کند نه فقط به گلزنی و این کاری است که او انجام می‌دهد. من از بازی‌های او بسیار خوشحالم. دوشان همیشه برای هم تیمی‌هایش بازی می‌کند.»

دیدگاه‌ها