کد خبر : 2074542 | 14 مهر 1403 ساعت 15:14 | 8.2K بازدید | 17 دیدگاه

کاری به بازیکنانم نداشته باشید

انریکه: هر چه خشم دارید، سر من خالی کنید

لوئیس انریکه در دفاع از بازیکنانش بعد از شکست از آرسنال گفت که او مسئول اول و آخر هر شکستی خواهد بود.

انریکه: هر چه خشم دارید، سر من خالی کنید

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی فردا مهمان نیس از هفته هفتم لیگ فرانسه است. پاریس با امتیاز برابر با موناکو صدرنشین است و بعد از شکست 2-0 از آرسنال در لیگ قهرمانان نیاز به واکنشی سریع در لیگ داخلی دارد.

عثمان دمبله که از سوی لوئیس انریکه برای بازی با آرسنال تنبیه شده بود، دیروز به تمرینات برگشت و برای بازی فردا در دسترس است. او درگیری لفظی با مربی اسپانیایی داشت و با عذرخواهی مجوز بازگشت به تمرینات را گرفت.

انریکه در مورد تنبیه دمبله گفت: «وقتی بازیکنی به تعهداتش عمل نمی‌کند، از تیم کنار گذاشته می‌شود اما وقتی به آنها پاسخ می‌دهد، در دسترس خواهد بود. زمانی که باید سرسخت باشم، من سرسخت‌ترین هستم و زمانی که باید بخشنده باشم، بخشنده‌ترین هستم. این ایده مربیگری من است.»

2090734

لوئیس انریکه ادامه داد: «اینجا من هیچ مشکلی در تصمیم‌گیری ندارم. هیچ‌کس قرار نیست جای من حرف بزند و تصمیم بگیرد. اگر در تصمیم‌گیری اشتباه کنم، تقصیر من است و این واضح است. اما همه چیز به نظر من بستگی دارد و مسئولیتش نیز با من خواهد بود.»

انریکه بعد از شکست مقابل آرسنال در پاسخ به یک خبرنگار زن گفت او چیزی از برنامه‌های تاکتیکی سر در نمی‌آورد و ترجیح می‌دهد در این مورد چیزی نگوید. مربی اسپانیایی در این مورد با سوالی روبرو شد و پاسخ داد: «من دقیق یادم نیستم چه چیزی گفته شد. من همیشه سعی می‌کنم از بازیکنانم محافظت کنم. مسئول شکست‌ها مربی است. من دیگر چیزی برای گفتن ندارم. چیزی برای اضافه کردن نیست.»

2090735

انریکه در مورد خروج‌های بد و نافرجام دوناروما مقابل آرسنال گفت: «ما باید قبل از سرزنش این یا آن بازیکن، مشکل را قبلا حل می‌کردیم. تنها کسی که مسئول است مربی است. وقتی شکستی رخ می‌دهد، زیر سوال بردن بازیکنان بسیار ناراحت کننده است. شما اغلب دوناروما را انتخاب می‌کنید، لطفا او را به حال خود رها کنید و با او درگیر نشوید. من را مواخذه کنید نه بازیکنان را. مشکل ما فقط در دروازه نبود. برابر آرسنال به عنوان تیم خوب نبودیم و بازنده شدیم.»

انریکه معتقد است فاصله با آرسنال دو گل نبود: «پس از آنالیز بازی، فکر می‌کنم حریف در مقاطع خاصی از بازی بهتر بود. ما همچنان بازی‌هایی از این دست خواهیم داشت. ما پیشرفت خواهیم کرد و مطمئن هستم که این تیم در تمام مسابقات برای قهرمانی خواهد جنگید. اگر این بازی را مقابل آرسنال، در خانه انجام دهیم، شاید نتیجه یکسان نباشد. فکر نمی‌کنم فاصله ما با آرسنال زیاد باشد. آرتتا پنج سال است که تیمش را هدایت می‌کند. برای ما یک سال و سه ماه گذشته است. این بهانه نیست، من هر روز صبح بیدار می‌شوم تا تیمم را در همه مسابقات برنده کنم. اما تفاوت زیادی با یک مربی و یک تیم مدیریت ورزشی که پنج سال است با هم کار می‌کنند وجود دارد. البته این هم مانع رقابت و جاه‌طلبی ما نمی‌شود.»