کد خبر : 2074541 | 14 مهر 1403 ساعت 15:00 | 4.1K بازدید | 11 دیدگاه

حسرت بزرگ پاکدل برای صدرنشینی جدول آقای گلی

مهاجم نساجی قائمشهر در جدال با ملوان بار دیگر در نقش گلزن برای تیمش ظاهر شد اما گل او نتوانست تضمین کسب سه امتیاز برای سرخ‌های قائمشهری باشد.

حسرت بزرگ پاکدل برای صدرنشینی جدول آقای گلی

به گزارش "ورزش سه"، حامد پاکدل دومین گل خود با پیراهن نساجی قائمشهر را در شرایطی به ثمر رساند که تیمش در نهایت به تساوی یک – یک مقابل حریف رضایت داد.

پاکدل که فصل گذشته را در پیکان پشت سر گذاشت، در این فصل مورد توجه نساجی و ساکت الهامی قرار گرفت تا پیراهن این تیم را بر تن کند. او البته در شرایطی دو گل برای این تیم تا به اینجا به ثمر رساند که اگر فرصت‌سوزی نمی‌کرد حضورش در صدر جدول گلزنان نیز تضمین می‌شد و قادر بود مدعی اصلی کفش طلای این فصل لقب گیرد.

او در دیدار مقابل چادرملو یزد در همان ثانیه‌های ابتدایی موقعیتی تک به تک روی دروازه حریف داشت و آن را به سادگی از دست داد و این اتفاق برای این مهاجم پرتلاش در دیدار مقابل شمس آذر نیز رقم خورد و او یک بار دیگر در موقعیتی تک به تک ناکام ماند.

2090732

پاکدل که مقابل استقلال نیز نامش به عنوان گلزن نساجی درج شده، برابر آلومینیوم و گل گهر نیز موقعیت‌های ویژه‌ای را با فرصت سوزی بزرگ از دست داده تا اکنون حسرت آن را بخورد و دستش از حضور در صدر جدول گلزنان دور بماند. با این حال در روزهایی که نساجی برخلاف فصل گذشته در موقعیت‌سازی شرایط خوبی را دنبال می‌کند، باید دید پاکدل قادر خواهد بود با حریص بودن و موقعیت‌شناسی بهتر، شرایط را برای خود و تیمش فراهم کند تا اتفاقات شیرینی را رقم زده و جشن گل بیشتری را شکل دهد یا خیر.

دیدگاه‌ها