کد خبر : 2074539 | 14 مهر 1403 ساعت 14:47 | 9.4K بازدید | 20 دیدگاه

پرونده بازی با بنفیکا را بستیم

سیمئونه: خیلی سعی کردم آن افتضاح را فراموش کنم

دیگو سیمئونه گفت که در روزهای اخیر همه سعی‌اش را کرده تا ذهن و خود و تیمش را از شکست سنگین 4-0 برابر بنفیکا منحرف کند.

سیمئونه: خیلی سعی کردم آن افتضاح را فراموش کنم

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی اتلتیکو در نشست خبری امروز درباره دیدار فردا مقابل رئال سوسیداد و وضعیت روحی تیمش صحبت کرد.

سرمربی آرژانتینی گفت: «رقیب ما فرم بازی بسیار مشخصی دارد. نتایج خوبی با توجه به شکل بازی‌هایش کسب نکرده اما برنامه بازی‌اش تغییر نمی‌کند. من تیمی شجاع از سوسیداد در ذهن دارم که هجومی است و بازی‌ها را با قدرت شروع می‌کند. ما باید بازی را به مسیری ببریم که در نهایت بتوانیم برنده شویم.»

2090730

سیمئونه در مورد شکست سنگین از بنفیکا گفت: «ما همیشه به دنبال این هستیم بازی بعدی را ببریم و تنها چیزی که مهم است بازی مقابل رئال سوسیداد است. حقیقت این است که ما پرونده بازی قبلی را بسته‌ایم و از دیروز خود را وقف رئال سوسیداد کردیم. همه تلاشم این بود که آن نمایش بسیار بد را خودم و تیم فراموش کنیم. فردا بهترین ترکیب را به زمین می‌فرستم تا واکنشی سریع به آن شکست داشته باشیم.»

وجود جو منفی در اتلتیکو: «نه، من اینطور فکر نمی‌کنم. ما مطابق با برنامه‌هایمان کار می‌کنیم. بازیکنان جدید کمی دیر اضافه شدند و به زمان برای تطبیق خود نیاز دارند. من فضایی منفی در تیم نمی‌بینم. یک بازی ضعیف داشتیم و باختیم. اگر ضعیف بازی کنید احتمال باخت همیشه وجود دارد. امیدوارم فردا یک بازی عالی مقابل رقیب بزرگی مثل رئال سوسیداد داشته باشیم.»

دیدگاه‌ها