کد خبر : 2074526 | 14 مهر 1403 ساعت 14:00 | 16.3K بازدید | 9 دیدگاه

ظهور جان دوران در استون ویلا

بهترین ذخیره اروپا: او به فوتبال اروپا هیجان داد

کمتر کسی تصور می‌کرد اونای امری امسال بتواند یک مهاجم برتر دیگر را پرورش دهد اما او جان دوران را به فوتبال اروپا معرفی کرده است.

بهترین ذخیره اروپا: او به فوتبال اروپا هیجان داد

به گزارش "ورزش سه"، جان دوران، بازیکن 20 ساله کلمبیایی استون ویلا، با آمدن از روی نیمکت به زمین و زدن گل‌های فوق‌العاده، آخرینش مقابل بایرن، پدیده هیجان‌انگیز بزرگ این هفته‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا است.
مفهوم "مرد ششم" یک مفهوم بسکتبالی است. در فوتبال بیشتر از ذخیره لوکس یا چیزی شبیه به آن استفاده می‌شود. در ورزش بسکتبال مرد ششم را بازیکنی می‌دانند که هر زمان وارد میدان می‌شود، روند بازی را عوض می‌کند. جان دوران کلمبیایی دقیقا برای استون ویلای تحت هدایت اونای امری چنین نقشی را ایفا می‌کند.

دوران هر بار که وارد میدان می‌شود، بازی را به سود تیمش عوض می‌کند. او تا اینجای فصل 6 گل به ثمر رسانده و همه آنها به جز گلی که در جام حذفی به ثمر رسانده، زمانی بوده که از روی نیمکت به زمین رفته است.

2090714

چهار گل عالی در لیگ برتر (در 157 دقیقه) که به ویلا کمک کرده در کورس بالانشین‌ها باشد. او یک گل در هر 40 دقیقه زده است، آماری بی‌نظیر.
در لیگ قهرمانان اروپا او این کار را دوباره چهارشنبه شب انجام داد. رقیب از آن دسته تیم‌های فوق‌العاده‌ای بود که معمولاً به کمتر تیمی فرصت عرض اندام می‌دهد. اما برای جان دوران، بایرن مونیخ هم مانعی صعب العبور نبود. یک بار دیگر به عنوان بازیکن تعویضی و دوباره گلزنی.

تاثیر اونای امری

واقعیت این است که زیر نظر اونای امری یک مهاجم بزرگ دیگر در حال رشد است. زمانی داوید ویا، نگردو، سولدادو، کاوانی، اوبامیانگ، جرارد مورنو و واتکینز، و حالا دوران.

2090715

ستاره کلمبیایی یک تابستان پرابهام داشت و نزدیک بود از ویلا جدا شود اما باشگاه او را کمتر از 40 میلیون یورو نمی‌فروخت. پیشنهاد نهایی نرسید و امری تصمیم گرفت که امسال سال انفجار دوران باشد و همینطور نیز شد، بهترین ذخیره فوتبال اروپا، مرد ششم.

دیدگاه‌ها