کد خبر : 2074523 | 14 مهر 1403 ساعت 13:49 | 10.8K بازدید | 9 دیدگاه

هفته دوم دسامبر

بالاخره زمان بازگشت آلابا مشخص شد

داوید آلابا حداقل تا دو ماه دیگر نمی‌تواند رئال مادرید را همراهی کند و ریکاوری او کند پیش می‌رود.

بالاخره زمان بازگشت آلابا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، داوید آلابا کار روی چمن را شروع کرده ولی طبق ادعای سایت اتلتیک، انتظار نمی‌رود تا دو ماه دیگر شاهد حضور او در ترکیب رئال مادرید باشیم که بدون شک خبر خوبی برای کادر فنی باشگاه نیست.

رئال مادرید در فصل گذشته با معضل جدی مصدومیت بازیکنانش به‌خصوص از ناحیه رباط صلیبی روبرو بود و سه بازیکن اصلی این تیم شامل تیبو کورتوا، ادر میلیتائو و داوید آلابا به این مشکل دچار شدند که ضربه سختی برای رئال بود.

کورتوا و میلیتائو که در مقطع ابتدایی فصل به مصدومیت دچار شده بودند توانستند در هفته‌های پایانی بار دیگر به ترکیب رئال مادرید برگردند، اما آلابا که در اواسط فصل با مصدومیت روبرو شده بود همچنان در حال طی کردن روند درمانش است.

2090710

مدیران و کادر فنی رئال انتظار داشتند که او خیلی زودتر بتواند بار دیگر در ترکیب رئال به میدان برود و به این تیم برای حفظ انسجام در خط دفاعی کمک کند اما این اتفاق رخ نداد و ایجاد تاخیر در تاریخ بازگشت او باعث نگرانی‌هایی برای آنها شده است.

هفته قبل ستاره اتریشی توانست مجوز پزشکی برای کار روی چمن را دریافت کند اما اولین آنالیز از وضعیت بدنی او نشان می‌دهد که برای ریکاوری کامل نیاز به دو ماه تمرین دارد.

کارلتو نمی‌خواهد روی آلابا ریسک کند و اگر همه چیز خوب پیش برود او قبل از تعطیلات زمستانی مهیای بازی خواهد شد و شاید بتواند به رئال برای جام بین قاره‌ای کمک کند. همه تلاش آلابا این است که بتواند رئال را در بازی‌های پایانی دور گروهی لیگ قهرمانان و نیز سوپرجام اسپانیا در ژانویه همراهی کند.

دیدگاه‌ها