کد خبر : 2074520 | 14 مهر 1403 ساعت 13:47 | 20.9K بازدید | 9 دیدگاه

هم سپاهان، هم ذوب‌آهن؛

عارف عاشق نصف جهان! (عکس)

هافبک جنگنده آلومینیوم بدون خستگی در لحظات پایانی 50 متر دوید تا تیر آخر را به ذوب‌آهن بزند.

عارف عاشق نصف جهان! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، انتظار می‌رفت شاگردان سیدمجتبی حسینی در لحظات پایانی دیدار مقابل ذوب‌ آهن که سه بر صفر پیش بودند، بازی را مدیریت کنند و دیگر میل به گلزنی نداشته باشند ولی نمایش هجومی آنها دوباره ادامه پیدا کرد و بازیکنان آلومینیوم روی یک ضدحمله سریع و پاس در عمق عالی رضا جبیره، با فرار دیدنی عارف حاجی‌عیدی و ضربه تمام کننده او برای چهارمین بار به گل رسیدند.

عارف حاجی‌عیدی که در دیدار رفت سال گذشته آلومینیوم مقابل سپاهان در ورزشگاه نقش جهان موفق شده بود گل پیروزی شاگردان حسینی را به ثمر رساند، دیروز هم در استادیوم فولادشهر این کار را انجام داد و با یک استارت سریع دروازه ذوب‌آهن را باز کرد و گل چهارم را به ثمر رساند.

2090707

این هافبک آلومینیوم در دقیقه 2+90 دیدار با ذوب‌آهن و در حالی که انتظار می‌رفت خستگی در ساق پاهای او دیده شود، بدون توجه به این موضوع و با توان بدنی بالای خود، پاس رضا جبیره را گرفت و یک فرار تند و تیز 50 متری از میانه زمین انجام داد و در موقعیت تک به تک با نوشی‌صوفیانی قرار گرفت و با شوت زمینی پای چپ گلزنی کرد.

2090706

حاجی‌عیدی که در هفته دوم لیگ برتر هم گل زیبایی مقابل نساجی زده بود، دومین گل فصل خود را در حالی به ثمر رساند که نمایش درخشانی در میانه میدان داشت و مثل همیشه با جنگندگی و تلاش زیاد نشان مهره کلیدی برای تیمش است.
عکس: میثم میرزایی

دیدگاه‌ها