کد خبر : 2074519 | 14 مهر 1403 ساعت 13:37 | 18.3K بازدید | 8 دیدگاه

چمپیونزلیگ ششکو را گران کرد

بزرگترین پدیده گلزنی اروپا دست نیافتنی شد

بنجامین ششکو روند صعودی خیره کننده‌ای در سال‌های اخیر داشته و با درخشش در لیگ قهرمانان قیمت او هفته به هفته بالاتر می‌رود.

بزرگترین پدیده گلزنی اروپا دست نیافتنی شد

به گزارش "ورزش سه"، بنجامین ششکو، مهاجم جوان اسلوونیایی لایپزیش، اولین دبل اروپایی خود را برابر یوونتوس به ثمر رساند و حالا ارزشی مضاعف در بازار پیدا کرده است.

میلان، چلسی، آرسنال، منچستریونایتد و در مجموع باشگاه‌های زیادی بودند که میخواستند بند فسخ 60 میلیون یورویی بنجامین ششکو قبل از تمدید قراردادش را فعال کنند. اما، حالا و پس از یک نمایش درخشان جدید در لیگ قهرمانان اروپا و مقابل تیمی مانند یوونتوس، حفظ او برای لایپزیش دشوار خواهد بود.

2090703

مهاجم اسلوونیایی قبل از بازی به گاتزتا گفته بود: «در لایپزیش خوشحالم و به همین دلیل تصمیم گرفتم تمدید کنم. من می‌خواهم کارهای بزرگی در اینجا انجام دهم و لایپزیش می‌خواهد به عنوان یک باشگاه رشد کند. من می‌خواهم تیم را در این مسیر بسیار جالب همراهی کنم.»

ششکو پس از گلی که در روز اول بازی‌ها مقابل اتلتیکو مادرید به ثمر رساند، دو گل دیگر نیز به یوونتوس زد و حالا رکوردهای قبلی خود در لیگ قهرمانان را پس از دو بازی پشت سر گذاشته است.

2090704

گل دوم او از روی نقطه پنالتی بود ولی روی گل اول او همه مهارت‌های خود به عنوان یک ستاره بزرگ را نشان داد و گلی تماشایی روی پاس اوپندا.

فصل گذشته، علی‌رغم افت او در زمستان، با 18 گل بهترین گلزن زیر 21 سال در پنج لیگ معتبر اروپایی بود. این فصل، در حال حاضر، در مجموع شش گل در هشت بازی زده است.

2090702

قاتل اسلونیایی لایپزیش می‌گوید: «قبلاً در یک جنبه عالی بودن کافی بود. حالا اگر می‌خواهید در بالاترین سطح رقابت کنید، باید یک بازیکن کامل باشید. فوتبال با چنان سرعت بالایی بازی می‌شود که باید بسیار باهوش باشید.»

نام او مدتی است که در فهرست خرید غول‌های قاره به ثبت رسیده اما قیمت او همچنان در حال افزایش است. بنجامین ششکو نشان داده است که می‌تواند از بهترین مهاجمان اروپا و چه بسا بهترین در یک دهه آینده باشد.

دیدگاه‌ها