کد خبر : 2074517 | 14 مهر 1403 ساعت 13:35 | 15K بازدید | 16 دیدگاه

نقشه جذاب اورتون: بازگشت مورینیو به لیگ برتر

مدیران اورتون امیدوار هستند که ژوزه مورینیو را برای قبول هدایت این تیم متقاعد کنند.

نقشه جذاب اورتون: بازگشت مورینیو به لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو پس از اخراج ناگهانی از رم تصمیم گرفت که مدتی را دور از دنیای فوتبال سپری کند اما در تابستان امسال در تصمیمی غافلگیرکننده برای قبول هدایت فنرباغچه با مدیران این باشگاه به توافق رسید و راهی لیگ ترکیه شد تا تجربه مربیگری در فوتبال این کشور را هم به دست آورد.

حضور او در لیگ ترکیه هم مطابق انتظار با حواشی زیادی همراه بوده است ولی با این حال، این مربی پرتغالی توانسته است فنرباغچه را با سه امتیاز اختلاف نسبت به گالاتاسرای که صدرنشین جدول رده‌بندی این رقابت‌ها است در جایگاه دوم حفظ کند و منتظر یک فرصت و لغزش از سوی حریف است تا بتواند به صدر جدول برسد.

اما رسانه‌های انگلیسی ادعایی را در روزهای اخیر مطرح کرده‌اند که شاید کار را برای مدیران باشگاه فنرباغچه در حفظ این مربی سخت کند. به نظر می‌رسد که مدیران اورتون قصد دارند به صورت جدی برای به خدمت گرفتن سرمربی سابق چلسی و منچستریونایتد تلاش کنند و او را بار دیگر به لیگ برتر انگلیس برگردانند.

مذاکرات برای نهایی شدن انتقال مالکیت این باشگاه به فرایدکین گروپ ادامه دارد و در صورتی که این انتقال نهایی شود، شانس اورتون برای وسوسه کردن مورینیو و حضور دوباره او در انگلیس بسیار زیاد خواهد بود، خصوصا که او هم ترجیح می‌دهد بار دیگر در سطح اول فوتبال اروپا حضور داشته باشد و دریافت پیشنهاد از اورتون برایش خوشایند خواهد بود.

دیدگاه‌ها