کد خبر : 2074514 | 14 مهر 1403 ساعت 13:22 | 25.9K بازدید | 37 دیدگاه

ویارئال، گربه سیاه کهکشانی‌ها

رئال به بدترین حریف ممکن خورد

رئال مادرید بیش از یک دهه است که نتوانسته در یک فصل برابر ویارئال هر دو بازی خود در لالیگا را برنده شود.

رئال به بدترین حریف ممکن خورد

به گزارش "ورزش سه"، مارسلینو گارسیا تورال، سرمربی ویارئال، در نشست خبری بازی را رئال مادرید گفت ما رقیب مستقیم کهکشانی‌ها نیستیم: «فکر نمی‌کنم این مسابقه بین رقبای مستقیم باشد، زیرا رئال مادرید یکی از بهترین باشگاه‌های جهان، است و ویارئال در آن سطح نیست. ما با سلاح‌های یکسانی رقابت نمی‌کنیم.»

اما حداقل آمارها نشان می‌دهد که از فصل 11-2010 ویارئال در هر فصل توانسته از رئال در بازی‌های رو در رو امتیاز بگیرد. بیش از یک دهه است که رئال مادرید همواره برابر ویارئال امتیاز از دست داده است.

2090698

اگرچه آخرین خاطره ویارئال از بازی در برنابئو شکست دردناک فصل گذشته (4-1) است، اما اعداد و ارقام نشان می‌دهد که نتایج آنها مقابل قهرمان اروپا مثبت بوده است.
باید به فصل 2010/11 برگردیم تا آخرین موردی را پیدا کنیم که در آن رئال هر دو بازی خود را مقابل "زیر دریایی‌های زرد" برد. این اتفاق زمانی عادی بود ولی ویارئال سال‌هاست که به عنوان یک قدرت در فوتبال اسپانیا مطرح شده است.

2090699

از 6 دوئل اخیر این دو تیم در لالیگا، رئال مادرید تنها به یک پیروزی در فصل گذشته دست یافته است. آخرین بازی دو تیم نیز با تساوی 4-4 در ورزشگاه لاسرامیکا به اتمام رسید، دیداری که سورلوث در آن پوکر کرد.
به این ترتیب دوازده فصل متوالی بوده که قهرمان فعلی اروپا نتوانسته ویارئال را در لالیگا دبل کند. تراز کلی در این مقطع 4 پیروزی برای ویارئال، 9 پیروزی رئال مادرید و 11 تساوی بوده است. در شرایطی که رئال پس از باخت به لیل نیاز به واکنش فوری دارد، شاید ویارئال یکی از بدترین رقبایی بود که رئال انتظار داشت برابر آن قرار بگیرد و باید دید امشب چه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها