کد خبر : 2074508 | 14 مهر 1403 ساعت 13:06 | 14.2K بازدید | 9 دیدگاه

گواردیولا: مدافع من عالی نه، فوق‌العاده است

پپ گواردیولا بار دیگر از عملکرد و شرایط خوب کایل واکر تمجید کرد.

گواردیولا: مدافع من عالی نه، فوق‌العاده است

به گزارش "ورزش سه"، کایل واکر در طول چند سال گذشته روزهای سختی را به دلیل مصدومیت‌های متعدد پشت سر گذاشته اما هر بار قدرتمندتر از قبل توانسته است به میادین برگردد و در ترکیب منچسترسیتی به میدان برود تا نشان دهد که فعلا قصد ندارد دنیای فوتبال را ترک کند و به فکر خداحافظی باشد.

نام این بازیکن در فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی انگلیس در وقفه دیدارهای ملی ماه سپتامبر برای بازی در رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا دیده نمی‌شد اما حالا بار دیگر به اردوی تیم ملی انگلیس دعوت شده و آماده است تا سه شیرها را در وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر همراهی کند.

او همچنین در آستانه انجام چهارصدمین بازی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس است که دستاورد ارزشمندی برای او به حساب می‌آید و گواردیولا در این باره به خبرنگاران گفت: «من واقعا هیچ تردیدی در این باره نداشتم و ندارم که او از نظر فیزیکی عالی است. او می‌تواند هر جایی و در هر زمانی بازی کند.

من از این که واکر بار دیگر به تیم ملی انگلیس برگشته است هم بسیار خوشحال هستم. رسیدن به چنین افتخار و دستاوردی برای هر بازیکنی خوشحال کننده است. درصد پیروزی‌ها و عملکرد او عالی نه، فوق‌العاده و بی‌نظیر است!»

دیدگاه‌ها