کد خبر : 2074500 | 14 مهر 1403 ساعت 12:26 | 100.9K بازدید | 73 دیدگاه

بحران جدید در رئال

چرا بلینگام از وینیسیوس و امباپه عصبانیست! (عکس)

تصویری عجیب از جود بلینگام در بازی برابر لیل منتشر شده که به خوبی توصیف کننده وضعیت این روزهای قهرمان اروپاست.

چرا بلینگام از وینیسیوس و امباپه عصبانیست! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فصل انگار فصل جود بلینگام نیست. او در حمله کمتر درخشان است و نقش تعادل‌دهنده را در میانه میدان ایفا می‌کند. او بیشتر از همیشه به گل نیاز دارد، در حالی که تصور می‌کند بیش از اندازه برای تیمش فداکاری می‌کند و از نگرش منفعلانه کیلیان امباپه و وینیسیوس در کارهای دفاعی نیز ناراحت است.

بولت پرسپولیسصدای اعتراضی که بلند شد

وضعیت جود بلینگام در رئال مادرید تغییر کرده است. از یک بازیکن تعیین کننده بسیار عالی به یک بازیکن معمولی‌تر. جود هنوز در این فصل گلی نزده و در شب شکست مقابل لیل تصویر جالبی را به نمایش گذاشت که مشخص کرد در رئال چیزی درست کار نمی‌کند.

بلینگام در دقایق پایانی بازی به وضوح از امباپه و وینیسیوس انتقاد کرد که در یک موقعیت که تیم با فشار و پرس حریف برای انتقال توپ از عقب مواجه بود، ایستاده بودند و تماشا می‌کردند.

دو ستاره فرانسوی و برزیلی از دویدن پرهیز کردند و بلینگام از نگرش منفعلانه آنها خوشش نیامد. او دستانش را به نشانه عجز و اعتراض بلند کرد و بر سرشان فریاد کشید که چرا هیچ تلاشی برای پرس روی بازیکن صاحب توپ نمی‌کنند. تصویری که بهترین نما از بازی بسیار بد رئال در لیل بود.

2090672

یک سال پیش، بلینگام به‌خاطر نمایش فوق‌العاده‌اش در زمین ناپولی تیتر یک اخبار بود. او گل زیبایی زد، با یک شروع از میانه میدان تا محوطه جریمه پیش رفت و چهار مدافع حریف را کنار زد. جشن گل او همه چیز را بیان می‌کرد. او در آغوش هم‌تیمی‌ها قرار داشت. و وینیسیوس، که به زانو درآمده بود، با دستانش حرکتی شبیه عکاسی از آن بازی فوق‌العاده را انجام داد.

همه به قدرت، توانایی و گلزنی بلینگام احترام می‌گذاشتند. او در همین مقطع از فصل گذشته ۸ گل زده بود که بسیاری از آنها تعیین‌کننده برای پیروزی تیم بودند. او تک گل رئال را در دقیقه ۹۴ در پیروزی مقابل یونیون برلین در برنابئو به ثمر رساند و همچنین یک گل زیبا و یک پاس گل به وینیسیوس در زمین ناپولی ثبت کرد.

2090671

در لالیگا، او با گلی که به سلتا زد، کلیدی برای پیروزی در بالائیدوس بود و همین کار را با دو گل در آلمریا و گل پیروزی‌بخش مقابل ختافه در دقایق پایانی انجام داد. آنچلوتی از بلینگام بهترین بازی را گرفته بود و او را نزدیک به محوطه جریمه بازی می‌داد، به عنوان یک بازیکن تمام عیار با سبک بازی مستقیم که این فصل رئال مادرید را دچار مشکل کرده است.

خرید امباپه باعث شده بلینگام از محوطه جریمه دور شود. او حضور کمتری در حمله دارد و مسئولیت‌های بیشتری برای بستن جناح چپ، جلوتر از مندی دارد. کار او بیشتر در پرس کردن، شرکت در نبردها و ایجاد تعادل در بازی بوده است.

آنچلوتی از او خواسته که به مندی کمک کند، جایی که مدافع فرانسوی مشکلات جدی برای نفوذ و بازی‌سازی دارد. بلینگام نشان داده که بازیکنی در خدمت تیم است اما او قربانی تلاش‌های فداکارانه‌اش شده و وقتی می‌بیند دیگران انرژی خود را در زمین مدیریت می‌کنند، واکنش‌هایی مانند آنچه در لیل نشان داد، از خود بروز می‌دهد.

2090670

بولت پرسپولیسفداکاری دفاعی

فصل گذشته او به‌خاطر کارایی گلزنی‌اش در یک نیم فصل اولی بسیار استثنایی شناخته شد. آنچلوتی از او به‌عنوان یک بازیکن همه‌کاره استفاده کرد و قدرتش برای رسیدن به محوطه جریمه و تأثیرگذاری در استفاده از توپ‌های دوم را به کار گرفت. در نیم فصل دوم، دو مصدومیت شامل دررفتگی شانه چپ و پیچ خوردگی مچ پا به ضرر او شد. اما هیچ‌کدام از این‌ها مانع نشد که جود برای کمک در مقطع پایانی فصل تلاش نکند، حتی در بازی‌های فیزیکی سنگین مانند بازی در ورزشگاه اتحاد مقابل منچسترسیتی که با تمام وجود کار کرد.

بدن او پس از یک سال سخت، این فصل با مصدومیتی در کف پای پای راستش هشدار داد، درست پس از بازی نخست لیگ مقابل مایورکا. او گفت: "شاید بدنم از من استراحت بخواهد" و در نهایت چند هفته متوقف شد.

2090669

پزشکان برای او دوری طولانی مدت را توصیه کردند اما او خیلی به این توصیه توجه نکرد. انتظار می‌رفت که او برای شروع لیگ قهرمانان آماده نباشد ولی تصمیم گرفت بازگشتش را جلو بیندازد و مقابل اشتوتگارت بازی کند.

این روزها رئال مادرید در بازی‌سازی و ارتباط با مهاجمانش دچار مشکل است و بلینگام نقش کلیدی در ساختار تیمی دارد که بدون تلاش‌های فوق‌العاده او و فده والورده، نصف می‌شود.

والورده توانسته دو گل بزند، اما بلینگام به‌خاطر مصدومیت و نقش دفاعی‌اش دچار خشک‌سالی در گلزنی شده اما چیزی که او را عصبانی می‌کند ناکامی در گلزنی نیست، بلکه بی‌تفاوتی بازیکنانی مثل امباپه و وینیسیوس است.

2090673

صدای اعتراض او بالاخره بلند شد و این هشداری جدی برای دو فوق ستاره رئال و البته بقیه بازیکنان منفعل تیم بود. هشداری که خوب نشان می‌دهد چرا رئال مادرید، اصلا شبیه به تیمی نیست که می‌شناسیم.

دیدگاه‌ها