کد خبر : 2074499 | 14 مهر 1403 ساعت 12:20 | 21.1K بازدید | 11 دیدگاه

می‌رویم تا رئال را ببریم

من امشب هیچ رفاقتی با آنچلوتی ندارم

مارسلینو، مربی ویارئال، رابطه‌ای دوستانه با کارلو آنچلوتی دارد، ولی گفت امشب در برنابئو به دنبال شکست دادن او است.

من امشب هیچ رفاقتی با آنچلوتی ندارم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید-ویارئال، حساس‌ترین بازی این هفته لالیگاست و امشب ساعت 22 به وقت تهران برگزار خواهد شد. بازی در برنابئو برگزار می‌شود و بعد از شکست اخیر رئال در لیگ قهرمانان برابر لیل حساسیت مضاعفی نیز پیدا کرده چون میزبان حق لغزش ندارد و باید به سرعت واکنش نشان دهد.

مارسلینو در نشست خبری این بازی با سوالی در مورد رابطه دوستانه‌اش با کارلو آنچلوتی مواجه شد و با خنده گفت: «کارلو از بهترین مربیان تاریخ فوتبال است و ما دوستان خوبی هستیم ولی اگر قرار باشد به عنوان یک تیم پیش باخته به برنابئو برویم، در خانه می‌مانیم. قرار نیست با کارلو قهوه‌ای بنوشم بلکه می‌رویم تا شانسمان برای برد را امتحان کنیم.»

مارسلینو اما ویارئال را رقیب مستقیم رئال نمی‌داند: «فکر نمی‌کنم اینطور باشد، زیرا رئال مادرید اگر نگوییم بهترین تیم دنیا، یکی از بهترین‌های دنیاست و در ویارئال ما با سلاح‌های آنها نمی‌توانیم رقابت می‌کنیم. اما در فصل جاری ما امتیازات زیادی اضافه کرده‌ایم (در یک امتیازی رئال هستند) و در سطح بالایی ظاهر شده‌ایم، بنابراین هیجان‌زده‌ایم، اما همچنین می‌دانیم که این مسابقه چقدر سخت و دشوار است.»

مارسلینو در مورد افت رئال گفت: «من این احساس را ندارم که رئال مادرید در شرایط بدی است. آنها بازیکنی را دارند که دقیق‌ترین شوت را به سمت دروازه می‌زند. آنها یکی از تیم‌هایی هستند که بیشترین حضور را در زمین تیم مقابل دارند و بیشترین مالکیت توپ را دارند. آنها تیمی هستند که بیشترین گل را در نیمه دوم به ثمر رسانده‌اند.»

دیدگاه‌ها