کد خبر : 2074482 | 14 مهر 1403 ساعت 11:02 | 6.3K بازدید | 13 دیدگاه

درخواست دی‌بروینه از بلژیک: فعلا دعوتم نکنید

دومنیکو تدسکو اعلام کرد که کوین دی‌بروینه به درخواست خودش به تیم ملی بلژيک دعوت نشده است.

درخواست دی‌بروینه از بلژیک: فعلا دعوتم نکنید

به گزارش "ورزش سه"، فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی بلژیک از سوی تدسکو در وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر برای حضور در رقابت‌‌های لیگ ملت‌های اروپا و دو بازی این تیم برابر تیم ملی ایتالیا در خارج از خانه و همچنین دیدار با تیم ملی فرانسه در خانه اعلام شد و خبری از دی‌بروینه نبود.

این بازیکن در چهار بازی اخیر منچسترسیتی نتوانسته است در ترکیب این تیم به میدان برود و در حال سپری کردن روند درمانش پس از مصدومیت و احساس دردی است که در همسترینگ پایش داشت و نگرانی هواداران سیتی و کادر فنی این تیم را هم به همراه داشت اما به نظر می‌رسد که به زودی آماده حضور در میدان خواهد شد.

شایعات بسیاری درباره درگیری احتمالی این ستاره بلژیکی با سرمربی تیم ملی کشورش و حتی خداحافظی او از این تیم مطرح شد اما تدسکو مدعی شده است که غیبت او در فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی بلژیک دلیل کاملا متفاوتی داشته است.

تدسکو در این باره به خبرنگاران گفت: «من صحبتی طولانی با کوین داشتم. او از من خواست که در این اردو حضور پیدا نکند و همچنین تصمیم دارد که در وقفه دیدارهای ملی ماه نوامبر هم به جمع بازیکنان بلژیک اضافه نشود تا بتواند به خوبی از بدنش مراقبت کند و بار دیگر به دوران اوج برگردد.»

دیدگاه‌ها