کد خبر : 2074476 | 14 مهر 1403 ساعت 10:38 | 6.7K بازدید | 14 دیدگاه

رسمی: کاوانی تا ۲۰۲۶ در بوکا جونیورز

ادینسون کاوانی قراردادش با باشگاه بوکا جونیورز را تا سال ۲۰۲۶ تمدید کرد.

رسمی: کاوانی تا ۲۰۲۶ در بوکا جونیورز

به گزارش "ورزش سه"، کاوانی سال‌های طولانی در سطح اول فوتبال اروپا حضور داشت اما برای آخرین بار در فصل ۲۳-۲۰۲۲ پیراهن والنسیا را به تن کرد و در رقابت‌های لالیگا به میدان رفت و پس از آن تصمیم گرفت که فوتبال اروپا را ترک کند و بار دیگر به آمریکای جنوبی برگردد.

این بازیکن اهل اروگوئه در سال ۲۰۲۳ قراردادی را با باشگاه بوکا جونیورز به امضا رساند تا با پیراهن این تیم به میدان برود و از زمان حضورش در این تیم تا به حال موفق شده است در ۴۳ بازی در تمامی رقابت‌ها در زمین حضور داشته باشد و ۲۰ گل هم برای این تیم به ثمر برساند که آمار بسیار درخشانی است.

2090634

قرارداد این ستاره سابق پاری سن ژرمن در پایان سال جاری میلادی به اتمام می‌رسید اما حالا باشگاه بوکا جونیورز به صورت رسمی اعلام کرد که مذاکرات با او به نتیجه رسیده و این بازیکن با امضای قراردادی جدید قرار است تا سال ۲۰۲۶ همچنان به حضورش در این تیم ادامه دهد.

کاوانی پیش از این تصمیم گرفته بود که پس از ۱۶ سال حضور در تیم ملی اروگوئه و انجام ۱۳۶ بازی از این تیم خداحافظی کند و حالا تمام تمرکزش روی درخشش در ترکیب بوکا جونیورز است که به نظر می‌رسد از عملکرد او بسیار راضی هستند.

دیدگاه‌ها