کد خبر : 2074474 | 14 مهر 1403 ساعت 10:32 | 16.7K بازدید | 17 دیدگاه

اعتراف کاپیتان: سخت‌ترین لحظات عمرم را می‌گذرانم

برونو فرناندز می‌گوید در حال سپری کردن روزهای بسیار سختی در منچستریونایتد است.

اعتراف کاپیتان: سخت‌ترین لحظات عمرم را می‌گذرانم

به گزارش "ورزش سه"، فرناندز از زمان حضورش در منچستریونایتد همیشه یکی از ستاره‌های بی‌چون و چرای این تیم بوده و توانسته است کمک بسیاری به آنها در عبور از روزهای سخت و دشواری که در طول چند فصل اخیر با آنها روبرو شده‌اند کند اما به نظر می‌رسد که این وضعیت روی او هم تاثیر گذاشته است.

این بازیکن در جریان شکست ۰-۳ تیمش در رقابت‌های هفته گذشته لیگ برتر انگلیس از زمین بازی اخراج شد و پس از آن هم در جریان تساوی ۳-۳ این تیم برابر پورتو در دومین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا و به فاصله چند روز بار دیگر کارت قرمز داور را روبروی خود دید و مجبور شد زمین بازی را ترک کند تا انتقادهای زیادی از عملکردش مطرح شود.

2090628

فرناندز با انتشار پستی در صفحه رسمی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام به این اتفاق واکنش نشان داد و نوشت: «لحظات سختی به عنوان یک تیم و شخصا برای من سپری می‌شود، یکی از سخت‌ترین لحظات. تقریبا پنج سال با فراز و نشیب، خوب و بد در این باشگاه بودم. شخصا همیشه چالش‌هایی در طول دوران فوتبالم داشتم و اتفاقی که هرگز رخ نداد این بود که ساکت باشم یا در لحظات سخت از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنم.

می‎‌دانم که کلیشه‌ای به نظر می‌رسد و بیشتر شما هواداران یونایتد از شنیدن این صحبت خسته شده‌اید اما هیچ‌کس در این لحظات از خودم ناامیدتر و مایوس‌تر نیست. حتی با وجود این لحظات هم، من از همه شما به‌خاطر پیام‌های مثبت و باوری که به من و به این تیم دارید سپاسگزارم.»

دیدگاه‌ها