کد خبر : 2074466 | 14 مهر 1403 ساعت 10:16 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

پدیده ایرانی در ایتالیا به سرمربی تیم‌ ملی رسید

پوریا حسین خانزاده به سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران رسید.

پدیده ایرانی در ایتالیا به سرمربی تیم‌ ملی رسید

به گزارش "ورزش سه"، پس از اولین پیروزی لوبه مقابل پادووا در سوپر لیگای ایتالیا، این تیم خود را برای بازی خارج از خانه مقابل آلیانز میلانو آماده می‌کند، دیداری که قرمز و سفیدها ۲۰ بازی از ۲۷ بازی انجام شده بین دو تیم را پیروز شده‌اند.

پوریا حسین خانزاده، دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران که در تیم لوبه توپ می‌زند در هفته دوم سوپرلیگای ایتالیا باید رو در روی میلانو با سرمربیگری روبرتو پیاتزا سرمربی تیم ملی والیبال ایران بشود که قطعا در صورت حضور در زمین از انگیزه‌های زیادی برای درخشش مقابل او بر خوردار خواهد بود.

لوبه و میلانو فردا یکشنبه برای بیست و هشتمین بار به مصاف هم خواهند رفت که  لوبه‌ای‌ها، برنده 20 بازی از 27 بازی قبلی شده‌اند و میلانو تنها هفت پیروزی را کسب کرده است. با این حال، سال‌های اخیر تعادل بیشتری در بازی‌های بین دو باشگاه برقرار شده است. همچنین فصل گذشته، لوبه در بازی رفت در میلان شکست خورد، اما در بازی برگشت با سختی زیادی جبران کرد.

آخرین باری که دو تیم مقابل هم قرار گرفتند به نیمه نهایی جام جسی والی در سپتامبر گذشته بر می‌گردد که لوبه با نتیجه سه بر صفر پیروز شد. با این حال، مسابقات گذشته بین این دو تیم، رقابت‌های نزدیکی را نشان داده است، مانند ماراتن ۲۰۲۰/۲۱ که بیش از دو ساعت به طول انجامید و با موفقیت لوبه به پایان رسید.

باید دید پوریا حسین خانزاده بازیکن جوان تیم ملی والیبال ایران فرصت بازی در برابر سرمربی تیم ملی والیبال ایران به دست خواهد آورد یا جیامپائولو مدی این فرصت را به او نخواهد داد.

دیدگاه‌ها