کد خبر : 2074449 | 14 مهر 1403 ساعت 01:09 | 5.7K بازدید | 16 دیدگاه

توضیح گزاشگر جوان: کمال و چشم‌های قشنگش!

استفاده از یک جمله توسط گزارشگر در جریان بازی ذوب آهن و آلومینیوم که نتیجه عجیبی داشت، مورد توجه قرار گرفته است.

توضیح گزاشگر جوان: کمال و چشم‌های قشنگش!

به گزارش "ورزش‌ سه"، مصاف آلومینیوم و ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر یکی از عجیب‌ترین نتایج فصل را رقم زد؛ جایی که شاگردان مجتبی حسینی موفق به کسب پیروزی 4 بر صفر مقابل تیمی شدند که به سختی گل می‌خورد و به این موضوع شهره خاص و عام در فوتبال ایران است.

دریافت چهار گل چیزی نبود که اصفهانی‌ها بتوانند آن را در ورزشگاه خانگی هضم کنند و به همین دلیل هواداران اصفهانی در طول مسابقه علیه تیم خود شعار دادند و گزارشگر جوان شبکه اصفهان نیز تحت تاثیر نتیجه این مسابقه گزارش خود را به پایان رساند.

در طول مسابقه گفتن جمله "کمال چه چشم‌های قشنگی هم داره"، مورد توجه اینستاگرام ورزش‌ سه قرار گرفت که ساعتی پس از پایان مسابقه باعث تماس این گزارشگر با خبرنگار ورزش‌ سه شد و او نسبت به تیتر استفاده شده اعتراض داشت.

علی سرفراز در این گفتگوی کوتاه اینطور موضع خود را بیان کرد: «من در گزارشم از جمله چشم‌های خوشگل کمال استفاده کردم که تیتر منفی‌ای زده شده است. من در این مسابقه با اینکه نتیجه برای ذوب آهن و اصفهانی‌ها بسیار بود، سعی کردم منطقی و بی‌طرفانه گزارش کنم. حتی روی گل سوم که طالب ریکانی به ثمر رساند، گفتم باید کلاه از سر برای این تیم آلومینیوم برداشت. ای کاش از کلمات دیگری برای گزارشی که انجام دادم استفاده می‌شد و تیتر بهتری به کار برده می‌شد.»

دیدگاه‌ها