کد خبر : 2074448 | 14 مهر 1403 ساعت 07:46 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

6+1 آسیب دیده و غایب؛

فیفادی و مصدومیت بلای جان تارتار شد!

تیم گل‌گهر با تعداد زیادی از بازیکنان غایب در مقابل خیبر به میدان رفت.

فیفادی و مصدومیت بلای جان تارتار شد!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم‌های گل‌گهر سیرجان و خیبر خرم آباد در حالی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت که مهدی تارتار برای انتخاب ترکیب 11 نفره خود با چالش بزرگی مواجه بود: مصدومیت. او در تمرینات روزهای گذشته خود تعداد زیادی از بازیکنانش را به علت مصدومیت در اختیار نداشت و در نهایت مجبور به تغییر در چند پست تیمش شد.

مسیح زاهدی و مهدی تیکدری دو بازیکنی بودند که در خط دفاعی این بازی را از دست دادند. همچنین امیرمحمد رزاقی‌نیا با توجه به حضور در تیم ملی امید این بازی را از دست داد. اما تیم ملی خسران دیگری هم برای تارتار داشت، اریک بایناما، مهاجم خارجی تیم گل گهر سیرجان، پس از حضور در تیم ملی گابن دچار مصدومیت شد و در بازی با خیبر هم امکان حضور در ترکیب اصلی را نداشت.

علی قربانی مهاجم بلند قامت تیم گل گهر که تارتار در خط حمله امید زیادی به او بسته نیز با توجه به آسیب دیدگی در این دیدار حضور نداشت. اما بدشانسی تارتار به اینجا منتهی نشد و علیرضا کاظمی، پدیده فصل گذشته استقلال خوزستان، هم در نیمه اول مصدوم شد و بین نیمه جای خود را به امیر جعفری داد.

2090592

علیرضا علیزاده، هافبک سرشناس تیم گل گهر، هم در چند هفته اخیر با مصدومیت کار خود را دنبال کرده و دیروز هم باوجود احساس درد، در ترکیب تیمش قرار گرفت و برای گل گهر بازی کرد.

حالا تارتار امیدوار است در فیفادی این 7 بازیکن به ترکیب تیمش بازگردند تا گل گهر با نفرات آماده وارد هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر شوند. البته آنها باوجود یک بازی کمتر در بین شش تیم بالای جدول حضور دارند.

دیدگاه‌ها