کد خبر : 2074435 | 13 مهر 1403 ساعت 23:47 | 13.5K بازدید | 64 دیدگاه

ماندگاری: با هیچ گزینه‌ای به توافق قطعی نرسیده‌ایم

استراتژی استقلال برای انتخاب مربی: چراغ خاموش!

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال اعلام کرد تا اواخر هفته آینده سرمربی جدید این تیم معرفی خواهد شد.

استراتژی استقلال برای انتخاب مربی: چراغ خاموش!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه استقلال پس از قطع همکاری با جواد نکونام، سهراب بختیاری‌زاده را به عنوان سرمربی موقت انتخاب کرد تا در شرایطی که تیم زیرنظر او تمرینات را دنبال می‌کند، مذاکرات خود با گزینه‌های خارجی را پیش ببرد.

پژمان ماندگاری، مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال، امشب در گفتگو با برنامه شب‌های فوتبالی درباره گزینه‌های این باشگاه گفت: چندین گزینه بوده که تا الان مطرح شده و دوستان مختلف به باشگاه مطرح کرده‌اند. این گزینه‌ها بررسی شد و از بین آنها به ۴-۵ گزینه رسیده‌ایم. شرایط این گزینه‌ها در حال بررسی است و مذاکرات انجام می‌شود. آقای سمیعی به عنوان مدیرعامل مذاکرات فشرده‌ای با تمام گزینه‌ها انجام می‌دهد. همانطور که به هواداران قول داده‌ایم یک گزینه مطلوب و بزرگ می‌آوریم. می‌خواهیم یک سرمربی خارجی خوب بیاوریم که این شامل زمان‌ می‌شود. فکر می‌کنم تا اواسط هفته آینده گزینه مشخص و اطلاع‌رسانی می‌شود.

او در خصوص مذاکره با پسیرو، استراماچونی، فرهاد مجیدی و ساپینتو گفت: شما خودتان حرفه‌ای هستید و می‌دانید که الان نمی‌شود اسم‌ها را گفت. در حال حاضر هیچ گزینه‌ای جدی نشده است. اگر الان اسمی ببرم، هم غیرحرفه‌ای است و هم به صددرصد نرسیده است. اجازه بدهید طی روزهای آینده بررسی بشود و حتما در اولین فرصت اطلاع‌رسانی می‌شود.

"شنیده شده باشگاه استقلال روی رقمی با پسیرو توافق کرده، اما ایجنت‌ها این عدد را جابجا کرده‌اند و به ۱.۵ میلیارد رسیده است." ماندگاری در واکنش به این موضوع گفت: شیطنت‌هایی انجام می‌شود. من در مورد اسمی که گفتید صحبت نمی‌کنم، اما شیطنت‌هایی انجام می‌شود. با این حال خیلی از اسامی که در فضای مجازی می‌آید، درست نیست و حتی در باشگاه مطرح نشده است و فقط در فضای مجازی می‌آید. خودمان هم تعجب می‌کنم. خیلی از اسامی حتی یک‌بار هم در باشگاه مطرح نشده است.

ویدئو: 354964

او در واکنش به اینکه بهتر است باشگاه استقلال گزینه‌های خود را معرفی کند، گفت: شاید زمانی که من هم سمت رسانه بودم، همین خواسته را داشتم اما این طرف چیزهایی می‌بینیم که عجیب است. شاید حرفه‌ای باشد که این اسامی مطرح شود و رسما اعلام کنیم با این گزینه‌ها مذاکره می‌کنیم و هر کدام به سرانجام رسید، اعلام می‌کنیم، اما متاسفانه ممکن است اتفاقاتی رخ بدهد؛ برای مثال ممکن است ایجنت‌ها قیمت‌ها را جابجا کنند، یا ما در جذب بازیکن خارجی تجربه داشتیم که بازیکن می‌گفت فلان شخص به من ایمیل داده که اینجا قیمت این است. چنین شیطنت‌هایی ممکن است مشکل ایجاد کند. باید چراغ خاموش جلو برویم تا به نتیجه برسیم.

ماندگاری در پاسخ به اینکه باید مشخص شود این اقدامات از سوی چه کسانی صورت می‌گیرد، گفت: تا زمانی که مربی یا بازیکن با فضای فوتبال ما آشنا شود، این اتفاقات برایش عجیب است.

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در پاسخ به اینکه آیا استراماچونی به دلیل همکاری با یک شبکه تلویزیونی از بین گزینه‌ها خارج شده است، عنوان کرد: ما هنوز با خیلی از گزینه‌ها صحبت می‌کنیم و ایشان هم یکی از مسائلی که مطرح کردند، در خصوص همین شبکه تلویزیونی است. در مورد اینکه بگویم رد شده یا نشده چند روز فرصت بدهید.

ماندگاری درباره زمان معرفی سرمربی جدید استقلال گفت: فکر می‌کنم تا اواخر هفته آینده مقدمات فراهم شود و اعلام کنیم. مقدمات استعلامی و بحث قراردادی وجود دارد و شرایط سیاسی منطقه هم باید در نظر بگیریم. این مسائل شاید کار را سخت کرده باشد.

وی در پایان در واکنش به اینکه سقف بودجه برای ثبت قرارداد سرمربی استقلال، ۸۵۰ هزار دلار است، گفت: ما هنوز چیزی اعلام نکردیم و عددی نگفته‌ایم. برای ما عجیب است که این اعداد بیرون می‌آید. جزئیاتی بیرون می‌آید که برای ما هم عجیب است.

دیدگاه‌ها