کد خبر : 2074425 | 14 مهر 1403 ساعت 06:27 | 14.1K بازدید | 10 دیدگاه

انزلی این مرد را خیلی دوست دارد (عکس)

مازیار زارع در بازی با نساجی به شدت از سمت هواداران ملوان تشویق شد.

انزلی این مرد را خیلی دوست دارد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نمایش امیدوارکننده تیم فوتبال ملوان مقابل نساجی و اقدامی که زارع در حمایت از هواداران این تیم انجام داد باعث شد که در انتهای مسابقه توسط هواداران این تیم به شدت تشویق شود.

تیم فوتبال ملوان در نیمه نخست مسابقه تحت فشار حریف قرارداشت و حتی در جو سنگین ورزشگاه وطنی با تعداد زیادی بازیکن جوان از حریف خود عقب افتاد و در این شرایط سخت نیمه دوم برای ملوان بهتر بود و آنها چندین مرتبه در آستانه کسب پیروزی قرار گرفتند.

تعویض‌های ملوان به شکلی بود که آنها در فاز هجومی تقویت شدند و با حضور محمد عمری و قائم اسلامی‌خواه زهر حملات این تیم بیشتر از قبل شد و عملکردی به نمایش گذاشتند که صدای معدود هواداران ملوان در دقایقی از مسابقه در ورزشگاه وطنی شنیده می‌شد و آنها تحت تاثیر عملکرد خوب تیم خود قرار گرفته بودند.

زارع در این مسابقه اقدامی هم در حمایت از هواداران ملوان انجام داد و بعد از اتفاق تلخی که برای هوادار این تیم در اصفهان رقم خورد، ارتباط عمیق‌تری بین نیمکت و سکوها شکل گرفته و تحت تاثیر این موضوع مازیار زارع برای ورود هوادارانشان به زمین مسابقه دقایقی بازی را متوقف کرد و خواسته خود را از مسئولان برگزاری مسابقه طلب کرد.

2090557

این اتفاقات و نتایجی که ملوان در هفته‌های اخیر کسب کرده باعث شد تا مازیار زارع محبوب‌ سکوهای وطنی باشد و حتی هواداران نساجی هم رفتار خوبی با او نشان دادند و در انتهای مسابقه برای دقایقی زارع را تشویق کردند.

دیدگاه‌ها