کد خبر : 2074422 | 13 مهر 1403 ساعت 22:57 | 3.3K بازدید | 8 دیدگاه

کیفیت داریم و شناور بازی می‌کنیم

پاکدل: چرا نساجی هرسال برای نیفتادن بازی می‌کند

مهاجم گلزن تیم نساجی مازندران معتقد است که صحبت در مورد زیرساخت‌ها در حیطه او نیست.

پاکدل: چرا نساجی هرسال برای نیفتادن بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، حامد پاکدل، مهاجم تیم نساجی مازندران که موفق شد در دیدار مقابل ملوان بندر انزلی تک گل تیمش را به ثمر برساند، در گفتگو با خبرنگاران در پایان این بازی اظهار داشت: روز اولی که آمدم اینجا، این تیم پتانسیل زیادی دارد و نگاه کنید که چند هفته‌ست بدشانس بودیم. تیم کیفیتش را دارد و تیم ما هم شناور بازی کرده. می‌توانستیم کار را در شروع تمام کنیم. به هر حال این بازی هم یک دربی است، تفاوت زیادی با همه بازی‌های فصل دارد و نباختن را به تلاش برای برد ترجیح می‌دهند. این شرایط به گونه‌ای است که فرصت داریم تا وضعیت تیم را بررسی کنیم و انشالله با اولین برد، این فشار و خشمی که بین هواداران، بازیکنان و سرمربی هست، برطرف شود و روی ریل خوبی می‌توانیم حرکت کنیم.

ویدئو: 354946

وی افزود: تیمِ با هوادار، همیشه انتظار برد دارد و نساجی وضعیتش چند سال است که این است. این شخصیت روی تیم تاثیر گذاشته و فشار هوادار هم هست. دوست داریم بهترین عملکرد را داشته باشیم، ولی شرایط سختی داریم.

پاکدل در توضیح اینکه تمرینات تیم خارج از قائمشهر برگزار می‌شود، گفت: تیم‌های اروپایی را شما ببینید. بازیکن حرفه‌ای هستیم. هر تیم هر ۳-۴ روز در حال جابه‌جایی است و من نمی‌توانم راجع به زیرساخت صحبت کنم. این ضعف کلی کشور است و یک فقر است. مملکت ما یک چمن درست حسابی برای میزبانی تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا ندارد. در حیطه ما نیست صحبت کردن در این موارد و این مشکل زیرساختی است. زیرساخت کدام شهر درست است؟ هیچ جا.

دیدگاه‌ها