کد خبر : 2074418 | 14 مهر 1403 ساعت 05:44 | 25.2K بازدید | 12 دیدگاه

با داد و فریاد و زیرتوپ نمی‌شود مربی‌گری کرد:

مصاحبه تند ابراهیم صادقی علیه فکری

ابراهیم صادقی صحبت‌های تندی را نسبت به محمود فکری انجام داد.

مصاحبه تند ابراهیم صادقی علیه فکری

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا، بعد از شکست مقابل مس شهربابک صحبت‌هایی را مستقیم و غیر مستقیم نسبت به محمود فکری انجام داد و عملکرد تیم او در این مسابقه را به شدت مورد نقد قرارداد.

ابراهیم صادقی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: یک‌سری باخت‌ها هستند که باعث می‌شود افتخار به تیم می‌شود، ما امروز خیلی فوتبال خوبی بازی کردیم، تیمی که حتی تعداد پاس‌هاش به پنج نمی‌رسید توانست بازی را ببرد، سه سال که هیچ، 10 سال دیگر هم نمی‌توان کاری کرد (اشاره به قرارداد سه ساله فکری و شهربابک)، هشت بازیکن را عقب نگه می‌داشتند و توپ را سی متر به آسمان می‌زدند و دو تا ضدحمله هم می‌زدند، در نود دقیقه پنج دقیقه کلا خوب بازی کردند!

صادقی در ادامه گفت: امروز خجالت کشیدم از لیگی که در آن مربی‌گری می‌کنم، انقدر زشت فوتبال بازی می‌کردند، مگر می‌شود در 45 دقیقه نیمه دوم نصف آن را روی زمین بودند، سانتر کردیم و بدون برخورد توپ به بیرون رفت و گلر و دفاع روی زمین افتاد، خیلی زشت است که مربی از روی نیمکت به بازیکنش بگوید که از روی زمین بلند نشود!

سرمربی سایپا درباره شرایط مسابقه گفت: حتما اشتباهاتی داشتیم که بازی را از دست دادیم، روی اشتباه گل اول را خوردیم و در 22 دقیقه قبل از اینکه گل بخوریم فقط یک شوت به سمت دروازه ما آمده بود، باز هم می‌گویم این نوع فوتبال هیچ کمکی به جوانان و فوتبال ایران نمی‌کنند.

صادقی به کنایه‌هایش ادامه داد و گفت: امیدوارم مربی‌ها فوتبال بازی کنند و فقط داد و بی‌داد نکنند، از این تیم به تیم دیگری بروند و همه را هم مقصر بدانند در نتایج، امیدوارم مربی‌هایی به فوتبال اضافه شوند که بتوانند به بازیکنانشان فوتبال یاد بدهند، به نیمکت حریف و داور اعتراض نکنند، به زمین و زمان اعتراض نکنند و یک مقدار هم به خودشان فکر کنند!

2090541

صادقی در واکنش به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه صحبت‌هایش برعکس گفته‌های محمود فکری بود گفت: شما در استادیوم بودید و فوتبال را دیدید؟ در مورد این مسابقه چیزی که دیدید را تحلیل کنید و مطلب بنویسید، هر نظری شما دادید من قبول دارم، ازتون خواهش می‌کنم بروید و صحنه برخورد دروازه‌بان با علی ملکی را ببینید، بازیکن ما سر رو زده دروازه‌بان با زانو به کمرش ضربه زده، شما تحلیل کنید و من قبول می‌کنم.

در ادامه خبرنگار دیگری اشاره کرد که محمود فکری گفته با داد و بی‌داد نمی‌شود نتیجه گرفت و صادقی در پاسخ گفت: موافقم! با داد زدن و زیرتوپ زدن نمیشه نتیجه گرفت.

دیدگاه‌ها