کد خبر : 2074414 | 14 مهر 1403 ساعت 03:02 | 1.5K بازدید | 10 دیدگاه

یامال در سطح امباپه و وینیسیوس است

هشدار ریوالدو به فلیک: جام نبری، زیر سوال می‌روی!

ریوالدو، اسطوره بارسلونا، در گفت‌وگو با نشریه اسپورت درباره فرم خوب بارسلونا با هانسی فلیک و درخشش لامین یامال در ترکیب این تیم، صحبت کرد.

هشدار ریوالدو به فلیک: جام نبری، زیر سوال می‌روی!

به گزارش "ورزش سه"، شروع قوی بارسلونا در این فصل را می‌توان به چندین عامل نسبت داد که در زمان مناسب به وقوع پیوسته‌اند.

از تغییر مربی و سیستم جدید تا اعتماد به نفس نشان داده شده توسط مربی جدید. هانسی فلیک یکی از ارکان اصلی بازگشت تیم به اوج است. با این حال، سهم قابل توجهی از این موفقیت‌ها نیز باید به بازیکنان داده شود که با فرم عالی فصل را آغاز کرده‌اند.

ریوالدو، اسطوره بارسلونا، در مصاحبه جدیدی نظرات خود را درباره شروع قوی تیم در این فصل و همچنین تأثیر هانسی فلیک و لامین یامال بیان کرد. او ابتدا درباره پدیده نوجوان بارسلونا که با توانایی‌هایش در جناح راست دنیای فوتبال را شگفت‌زده کرده است، صحبت کرد: «لامین بازیکن بزرگی است. من او را تحسین می‌کنم زیرا با وجود جوانی، شخصیت بزرگی دارد. او در حال حاضر در سطح بسیار بالایی قرار دارد. فکر می‌کنم او الان در سطح امباپه و وینیسیوس است.»

ریوالدو ادامه داد: «با توجه به شخصیتش، فکر می‌کنم هنوز چیزهای زیادی برای نشان دادن دارد. او بسیار، بسیار بالاتر خواهد رفت.»

2090536

ریوالدو سپس به موضوع شروع خوب بارسلونا در این فصل و موفقیت‌هایی که هانسی فلیک تاکنون در این باشگاه به دست آورده است، پرداخت و گفت: «در تیم‌های بزرگ مانند بارسلونا، همه چیز به نتایج بستگی دارد. درست است که بارسلونای فلیک فوق‌العاده بازی می‌کند، اما هنوز بخش زیادی از فصل باقی مانده است. لیگ قهرمانان، لالیگا، جام حذفی، من در نظراتم محتاط خواهم بود و تا پایان فصل صبر می‌کنم.»

ریوالدو سپس از تجربه خود به مربی فعلی هشدار داد و گفت: «در بارسلونا، تنها رسیدن به فینال‌ها و بردن جام‌ها ارزش دارد. اگر جامی به دست نیاورید، هواداران و رسانه‌ها شما را زیر سوال می‌برند. اما با این حال، من یک بارسلونای متفاوت از فصل گذشته می‌بینم و فکر می‌کنم که در حال حاضر همه چیز را برای بردن جام‌های مهم دارد. اما باید صبر کرد.»

2090537

دیدگاه‌ها