کد خبر : 2074410 | 14 مهر 1403 ساعت 03:50 | 5.1K بازدید | 4 دیدگاه

به‌خاطر دزدیدن آبمیوه: ملی‌پوش سابق در زندان!

نیکی بیل، بازیکن سابق تیم ملی دانمارک که برای تیم‌های ویارئال، الچه و رایو وایه‌کانو بازی کرده، به دلیل سرقت از یک سوپرمارکت به چهار هفته زندان محکوم شد.

به‌خاطر دزدیدن آبمیوه: ملی‌پوش سابق در زندان!

به گزارش "ورزش سه"، بیل در تاریخ ۴ سپتامبر اقدام به سرقت از این سوپرمارکت و دزدیدن تعدادی آبمیوه و سوپ آماده کرده بود. این ماجرا بسیار عجیب به نظر می‌رسد: این بازیکن سابق قصد داشت کالاهایی به ارزش تنها ۲۰ یورو را بدزدد.

دو کارمند جوان با بیل مواجه شدند و نمی‌خواستند او با کالاهای دزدی فرار کند. بیل یقه یکی از کارمندان را گرفت و طبق گزارش‌های مطبوعات دانمارک تهدید کرد و گفت:«فکت را می‌شکنم تا شش هفته فقط ماست بخوری.» کارمندان به صحبت‌های او واکنش نشان دادند و گفتند که موضوع را به پلیس گزارش خواهند داد. نیکی بیل عصبانی شد و گفت:«خائن! وقتی سر کار نباشی پیدایت می‌کنم.»

در دادگاه، بیل به سرقت و تهدید یک کارمند اعتراف کرد. اما او ادعا کرد که این یک سرقت مسلحانه نبوده است. استدلال او این بود که این دو جرم مستقل از هم هستند. اما قاضی تصمیم گرفت که او تا ۳۱ اکتبر در زندان بماند. نیکی بیل پشت درهای بسته شهادت داد. زیرا او در یک پرونده دیگر نیز متهم است. یک زن ناشناس که آزاد است، دو هفته پس از حادثه بازگشته و از متهمان شکایت کرده است. بیل ادعا می‌کند که در این جرم دخالتی نداشته است. این اولین بار نیست که این فوتبالیست دانمارکی دستگیر می‌شود. او در سال ۲۰۱۸ به دلیل ضرب و شتم یک زن و معامله کوکائین به زندان افتاده بود. سه سال قبل از آن نیز به دلیل درگیری با مأموران محکوم شده بود. ادعا شده بود که او بازوی یک پلیس زن را گاز گرفته است.»

دیدگاه‌ها