کد خبر : 2074409 | 13 مهر 1403 ساعت 22:33 | 16.8K بازدید | 45 دیدگاه

یک قدم تا کسب سهمیه: مسی در جام باشگاه‌های جهان!

اینتر میامی با فتح «ساپورترز شیلد» به کسب سهمیه جام باشگاه‌های جهان نزدیک شد.

یک قدم تا کسب سهمیه: مسی در جام باشگاه‌های جهان!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر میامی چهارشنبه با درخشش لیونل مسی فاتح ساپورترز شیلد شد و اکنون نام این تیم به عنوان یک نامزد قوی برای شرکت در جام باشگاه‌های جهان ۲۰۲۵ در ایالات متحده مطرح شده است.

پس از فتح این جام در اوهایو و تبدیل شدن به بهترین تیم فصل، آنها در حال کسب امتیازات لازم برای دریافت دعوت‌نامه‌ای است که فیفا به کشور میزبان این رقابت‌ها اعطا می‌کند. هنوز لیگ ام‌ال‌اس و فیفا تصمیم رسمی خود را درباره نماینده منتخب اعلام نکرده‌اند، که آیا قهرمان ساپورترز شیلد این سهمیه را خواهد گرفت یا قهرمان لیگ.

با این حال، باید به این نکته اشاره کرد که ورزشگاه «هارد راک» به عنوان یکی از دوازده میزبان جام باشگاه‌های جهان انتخاب شده است. علاوه بر این، حضور بازیکنانی مانند مسی، سوارز و بوسکتس می‌تواند جذابیت زیادی برای این تورنمنت ایجاد کند.

2090530

تاتا مارتینو در این باره اظهار داشت که تیمش شایسته حضور در میان شرکت‌کنندگان جام باشگاه‌های جهان است: «اینتر میامی، با توجه به بازیکنان بزرگی که دارد، می‌تواند به عنوان یک تیم شایسته برای این مسابقات دیده شود. اما به نظر من، بسیار عادلانه‌تر است که این سهمیه را از طریق موفقیت‌های ورزشی به دست آوریم و امروز ما این موفقیت را به دست آورده‌ایم.»

دیدگاه‌ها