کد خبر : 2074404 | 13 مهر 1403 ساعت 22:24 | 6.9K بازدید | 11 دیدگاه

بازگشت باشکوه طالب با یک گل تخصصی!

هافبک باتجربه آلومینیوم اراک بازگشتی جذاب به لیگ برتر داشت.

بازگشت باشکوه طالب با یک گل تخصصی!

به گزارش "ورزش سه"، در مصاف امشب ذوب آهن اصفهان و آلومینیوم اراک از یک چهره ویژه در فصل جدید رونمایی شد. البته که این چهره برای فوتبال ایران شناخته شده است و جذابیت حضورش در بازی امروز این بود که برای اولین بار در فصل جدید وارد مستطیل سبز شد.

از طالب ریکانی حرف می‌زنیم، هافبک ارزنده آبادانی که نامش همیشه با صنعت نفت در ذهن‌ها تداعی می‌شود. او امسال با نظر مجتبی حسینی به ایرالکو آمده تا با تجربه خوبی که دارد کمک حال این تیم باشد.

2090526

حسینی تصمیم گرفت امشب یعنی هفته هفتم لیگ برتر برای این بازیکن شرایط بازگشت به میادین را فراهم کند. این مربی وقتی تیمش 2 بر صفر پیش بود در دقیقه 74 طالب را به زمین فرستاد. این بازیکن هم فقط 10 دقیقه زمان لازم داشت تا نشان دهد اگر در زمین حضور داشته باشد چه می‌کند. او در دقیقه 84 با یک شوت از پشت محوطه جریمه که مهارش برای دروازه‌بانی سخت بود گل سوم آلومینیوم و به نوعی تیر خلاص این تیم را به قلب ذوب آهن زد.

ویدئو: 354904

جالب اینجا بود که اندک هواداران اراکی حاضر در ورزشگاه به شیوه آبادانی‌ها ریکانی را مورد تشویق قرار دادند تا تقدیری ویژه از درخشش او داشته باشند.

حالا که ریکانی بازگشتی طلایی داشته قطعا انگیزه مضاعفی برای ادامه فصل خواهد داشت. آن هم در شرایطی که هنوز فرصت‌های زیادی برای او و تیم جدیدش در پیش است.

دیدگاه‌ها