کد خبر : 2074403 | 13 مهر 1403 ساعت 22:24 | 5.6K بازدید | 5 دیدگاه

دو هفته آینده متفاوت خواهیم بود؛

مارکو: گل گهر از خط نیمه هم عبور نمی‌کرد

مارکو اورلیو از عملکرد خیبر مقابل گل گهر رضایت دارد و ارزش یک امتیاز برابر گل گهر را می‌داند.

مارکو: گل گهر از خط نیمه هم عبور نمی‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال خیبر خرم آباد در هفته هفتم لیگ برتر میزبان گل گهر سیرجان بود که در این دیدار به نتیجه تساوی بدون گل مقابل شاگردان تارتار رضایت دادند. مارکو اورلیو، سرمربی خیبر معتقد است که در نیمه دوم بازی هیچ موقعیتی به حریف نداده‌اند و می‌توانستند برنده بازی باشند. این مربی وعده می‌دهد که خیبر دو هفته آینده با شرایط متفاوتی به میدان خواهد رفت.

ویدئو: 354942

مارکو، سرمربی خیبرم خرم آباد، صحبت‌هایش را اینطور شروع کرد: قبل از هرچیزی می‌خواهم به هواداران‌مان تبریک بگویم که در استادیوم حضور داشتند. بسیار خوب و مودبانه برخورد کردند. با حریف خیلی مودبانه برخورد داشتند و فقط تیم‌مان را در طول ۹۰ دقیقه حمایت کردند. در بازی نتیجه مورد انتظارمان رخ نداد. ما برای بردن بازی وارد زمین شدیم. هجومی بازی کردم و می‌دانستیم که گل گهر در طول فصل تنها یک گل دریافت کرده بود‌. آنها سیستم دفاعی خیلی قوی دارند. ما استراتژی‌هایی تنظیم کردیم که این سیستم دفاعی را بشکنیم. ما شانس‌های زیادی برای زدن گل داشتیم. ما آنها را از دروازه‌مان دور نگه داشتیم. مخصوصا در نیمه دوم که حتی از خط نیمه زیاد عبور نکردند و ما را در خطر قرار نکردند. البته هر امتیازی مهم است و ما امروز ارزش امتیازی که کسب کردیم را می‌دانیم.

مارکو در مورد ضعف‌های خیبر برای تمام کنندگی و میانه میدان گفت: به نسبت بازی قبلی مقابل آلومینیوم، کیفیت‌مان بهبود داشت. ما یک بازیکن در خط هافبک و یک بازیکن در خط حمله اضافه کردیم. ما شانس‌های زیادی برای گلزنی خلق کردیم. برای بازی چادرملو دو هفته زمان داریم و می‌توانیم دو هفته کار کنیم. البته ما می‌خواهیم که بهترین‌مان را به نمایش بگذاریم. ما بعد از دو هفته بازیکنانی را خواهیم داشت که الان در خدمت تیم پزشکی ما هستند. امیدواریم که مقابل چادرملو با تمام قدرت‌مان حاضر بشویم.

دیدگاه‌ها