کد خبر : 2074397 | 13 مهر 1403 ساعت 22:07 | 3.5K بازدید | 9 دیدگاه

با مجتبی حسینی به دنبال ساختار سازی هستیم:

رجاییان: از نکیسا و محمد ربیعی باید حمایت شود

مدیرعامل آلومینیوم اراک درباره شرایط این تیم به گفتگو پرداخت.

رجاییان: از نکیسا و محمد ربیعی باید حمایت شود

به گزارش "ورزش سه"، رجاییان، مدیرعامل آلومینیوم اراک، درباره شرایط این باشگاه و عملکرد این تیم در دیدار با ذوب آهن و برنامه‌های این باشگاه صحبت کرد و توضیحاتی هم نسبت به شرایط چمن ورزشگاه اراک داشت.

ویدئو: 354928

مدیرعامل آلومینوم درباره پیروزی پرگل مقابل ذوب آهن گفت: از میزبانی خوب ذوب آهن تشکر می‌کنیم، هیچ آدم عاقلی نمی‌تواند با فکر پیروزی پرگل مقابل ذوب آهن وارد زمین شود، تیم خوبی که تراکتور را در تبریز شکست داده، با پرسپولیس و سپاهان به تساوی رسیده در کل بردن ذوب آهن در ورزشگاه خانگی آنها کار بزرگی است.

او در ادامه گفت: نباید به آقای نکیسا و محمد ربیعی ایراد گرفت، این بازی به شکلی بود که روز بازیکنان ما بود و از موقعیت‌ها هم استفاده کردند و باید از آنها و مجتبی حسینی تشکر کنم.

رجاییان در ادامه نسبت به حواشی اول فصل گفت: این شعارهایی که علیه نکیسا داده می‌شود در ابتدای فصل هم علیه من انجام شد، یک سری آدم همیشه مریض هستند که با کار درست مخالف هستند، دنبال منافع و سودجویی هستند و وقتی که جذبشان نمی‌کنیم هزینه می‌کنند برای اینکه زیر ساخت‌های باشگاه را زیر سوال ببرند، باید از ذوب آهن حمایت شود و آنها می‌توانند برگردند.

مدیرعامل آلومینیوم درباره شرایط چمن ورزشگاه اراک و بازی‌های پرتعدادی که در این ورزشگاه برگزار می‌شود گفت: من یک فوتبالیست حرفه‌ای را گذاشتم مسئول استادیوم و در این مدت ایشان به خوبی مدیریت کرده است، چمن ورزشگاه ما فقط برای مسابقات است و خودمان هم شاید هفته‌ای یک جلسه تمرین می‌کنیم، به زمین چمن احترام می‌گذاریم و مراقبت می‌کنیم، چمن ورزشگاه ما از فولادشهر خیلی بهتر است.

او در ادامه گفت: وضعیت چمن فولادشهر نسبت به بازی تیم ملی خیلی بهتر شده است، البته همه چیز را نباید انداخت گردن مدیران، هوا گرم بود و چمن ورزشگاه دچار پختگی و فرورفتگی شده بودند، ولی خدا را شکر وضعیت چمن ما همچنان خوب است.

رجاییان درباره ساختار تیمی آلومینیوم گفت: قرارداد بلند مدت با مجتبی حسینی داریم و فکر و ذکر ما استفاده از بازیکنان جوان مانند گودرزی است که شما بازی او را دیدید، اصالت اصفهانی دارد و 18 سالش است و کیفیت بازی او را دیدید، فکرمان این این است که علاوه بر استفاده از بازیکنان ستاره برای نتیجه گرفتن و جذب تماشاگر استفاده کنیم، پایه‌های تیم را هم تقویت کنیم، تعویضی‌های ما غیر از طالب ریکانی همه جوان بودند، این نیست که ما بازیکن بزرگسال نخواهیم، اما دنبال این هستیم بازیکن بزرگسالی داشته باشیم که بتواند به تیم کمک کند.

دیدگاه‌ها