کد خبر : 2074391 | 13 مهر 1403 ساعت 21:38 | 5.9K بازدید | 10 دیدگاه

حریفمان گردن‌کلفت و پدیده لیگ است

ساکت: با کیفیت‌ترین بازی لیگ را نبردیم

سکته پانزده دقیقه‌ای از دلایل توقف نساجی در آخرین بازی خانگی خود مقابل ملوان بود.

ساکت: با کیفیت‌ترین بازی لیگ را نبردیم

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی، سرمربی نساجی مازندران، در کنفرانس خبری پس از بازی با ملوان در ابتدا گفت: قبل از شروع یک تبریک می‌گویم به تیم خوب ملوان و آقای مازیار زارع. تیم بسیار خوب و گردن کلفتی بودند. دیروز هم گفتم بازی بسیار سختی داریم و اگر تمرکزمان را از دست بدهیم شاید بدجوری تنبیه بشویم.

الهامی ادامه داد: اعتقادم این است که بازی را خیلی خوب شروع کردیم. ملوان یکی از تیم‌های خوب این فصل لیگ با وجود آقای مازیار زارع است. گل اول را زدیم و شرایط به گونه‌ای رفت که بازی ۱۵ دقیقه توسط ناظر و داوران بازی کاملا خوابید و یک سکته‌ای به تیم خورد. به نظرم می‌توانستیم بعد از یک-هیچ گل دوم هم بزنیم و موقعیت‌های تک به تک گل نشد. ملوان بعد از تعویض‌هایش یک ربع ما را تحت فشار قرار داد و یک گل به ما زد و می‌توانست حتی یک گل دیگر هم به ما بزند. در آن ۱۵ دقیقه فوق العاده بودند، اما می‌توانستیم در ده دقیقه پایانی برگردیم و گل بزنیم. بسیار بازی خوب و جانداری بود و به نظر من یکی از بازی‌های بسیار با کیفیت لیگ بود و انشاالله که در ادامه راه بتوانیم از این شرایط بهتر بشویم و با بردهای‌مان و رسیدن به اعتماد به نفس شرایط‌مان خیلی بهتر شود.

2090482

الهامی در مورد اینکه آیا از تعویض‌هایش راضی بوده یا نه گفت: وقتی تیمی جلو است و گل می‌خورد قطعا شرایط به طور دلخواه پیش نرفته. ولی این بچه‌ها برای اولین بار بود که بازی کردند. مخصوصا محمد عیسی و همینطور منتظر و محمود قائد. وقتی تیم گل می‌خورد قطعا مربی بیشتر از بازیکن‌ها مقصر است. بیشتر من مقصر بودم. نساجی امروز بد بازی نکرد، ولی این را در نظر بگیرید که ملوان در ۶ بازی قبلی ۴ برد داشت. تیم‌های بزرگ با وی‌ای‌آر از آنها امتیاز گرفتند. ملوان امسال جایگاه خوبی دارد. به آقا مازیار تبریک می‌گویم و تیم‌شان با استایل خوبی است و ملوان تا الان پدیده لیگ بوده است. بعد از این بازی تیم‌ها شکل واقعی‌شان را می‌گیرند. ما هنوز محمدرضا عباسی، صابر حردانی و مرکل که مصدوم است را نداریم. شرایط واقعی بعد از این تعطیلات فیفادی رخ خواهد داد. این اولین فیفادی است که همه نفرات‌شان را دارند.

ساکت در مورد اینکه آیا بهتر نیست در قائمشهر و با هوای بارانی تمرین کنند گفت: برنامه‌مان همین بود که اینجا بیاییم مستقیم تمرین کنیم. بارندگی شدید بود و مجبور شدیم زمان تمرین را عوض کنیم. ممکن بود به خاطر شرایط کشور با اتوبوس بیاییم. از این بابت من معذرت می‌خواهم.

دیدگاه‌ها