کد خبر : 2074386 | 13 مهر 1403 ساعت 21:00 | 5.8K بازدید | 2 دیدگاه

پارس جم 2 - 1 شهرداری نوشهر

لیگ یک / سه امتیاز در جیب مهدی رجب!

پارس جنوبی جم به لطف گل دقیقه ۹۸ برابر شهرداری نوشهر با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد.

لیگ یک / سه امتیاز در جیب مهدی رجب!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیگر دیدارهای هفته پنجم مسابقات دسته اول فوتبال کشور، دو تیم شهرداری نوشهر و پارس جنوبی جم به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه سه گل داشت، که در واقع دو گل سهم پارسی‌ها و یک گل برای تیم شهرداری نوشهر بود.
در نیمه نخست این دیدار، شاگردان مهدی رجب‌زاده موفق شدند در دقیقه سی و یکم توسط شاهین طاهرخانی روی یک تک موقعیت و برخلاف جریان بازی، به گل نخست برسند و از آنجا که نوشهری‌ها در طی ۴۵ دقیقه نخست برای باز کردن دروازه پارس، تلاش زیادی کرده بودند این گل باعث شد بازیکنان این تیم تمرکز خودشان را نیز از دست بدهند.

2090480

با آغاز نیمه دوم، شهرداری نوشهر حملاتش را بیشتر کرد و حتی ضربه بازیکن این تیم به تیرک دروازه پارس برخورد داشت، ولی گلی به ثمر نرسید تا در دقیقه ۷۷، حبیب افرا گل نخست تیم رضا ربیعی را به ثمر رساند تا پیش از ورود به ۱۰ دقیقه پایانی، بازی به تساوی کشیده شود، اما سیدامیرطاها حسینی، بازیکن تیم پارس، از اشتباهات مدافعانه رجب‌زاده نهایت استفاده را برد و روی یک کار تیمی، موفق شد گل دوم و برتری تیمش را در دقیقه 8+90 به ثمر برساند.
شاگردان مهدی رجب‌زاده که در چهار هفته اخیر سه برد و یک تساوی داشتند، حالا با این پیروزی شمار امتیازات خودشان را به عدد ۱۰ رساندند. تیم شهرداری نوشهر هم که دومین باخت فصل جدیدش را پذیرفت، با ۷ امتیاز در رده هشتم جدول ایستاده است.

دیدگاه‌ها