کد خبر : 2074382 | 13 مهر 1403 ساعت 20:55 | 12.9K بازدید | 16 دیدگاه

شش بازی و فقط یک گل خورده؛

آمار شگفت انگیز گل‌گهر: تارتار و بازسازی دیوار چین!

دریافت تنها یک گل طی شش مسابقه آماری است که به سادگی نمی توان از کنار آن گذشت.

آمار شگفت انگیز گل‌گهر: تارتار و بازسازی دیوار چین!

به گزارش ''ورزش سه''، هفته هفتم لیگ برتر عصر امروز با انجام چهار مسابقه پیگیری شد و در یکی از این مسابقات، گل گهر به مصاف خیبر رفت. گل‌گهر در حالی پا به این مسابقه گذاشت که به دلیل تعویق مسابقه هفته چهارم این تیم مقابل پرسپولیس، امروز برای ششمین بار در فصل جدید به میدان آمد. 
اما نکته قابل توجه برای تیم مهدی تارتار، رکورد شگفت انگیز این تیم در خط دفاعی پیش از اغاز این مسابقه بود. دروازه محمدرضا اخباری در لیگ بیست و چهارم فقط در هفته نخست مقابل ملوان باز شده و در چهار مسابقه بعدی این گلر موفق به کلین‌شیت شده بود و امیدوار به تداوم این عملکرد پا به زمین مسابقه گذاشت.

2090490

در نهایت هم مصاف این دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید تا پس از شش هفته، سومین تساوی بدون گل شاگردان تارتار رقم بخورد و رکورد کلین شیت اخباری هم ارتقا پیدا کند.

2090485

تارتار با حضور در راس کادر فنی گل گهر تغییرات زیادی در نفرات این تیم ایجاد کرده. عثمان اندونگ و محمد مهدی زارع جانشین دو مدافع میانی ثابت فصل گذشته شده‌اند که زیر نظر اوزونیدیس، مسیح زاهدی و سامان فلاح بودند. در سمت راست خط دفاعی گل گهر شاهد حضور مجید عیدی بازیکن فصل گذشته ملوان هستیم و در سمت چپ ابوالفضل رزاق پور بازی می‌کند که تنها مهره ثابت خط دفاعی گل گهر نسبت به فصل گذشته به شمار می‎‌رود. 

2090483

یک خط جلوتر از اخباری که همچنان به نمایش بی‌نقص خود ادامه می‌دهد و خط دفاعی چهار نفره مستحمکی که دارد، احمدرضا زنده روح و علیرضا علیزاده حضور دارند که رسیدن به دیوار دفاعی تیم و به ویژه استفاده از عمق را دشوار کرده‌اند و در زدن ضربات سر روی ارسال‌ از کناره‌ها که در مصاف با خیبر هم بارها شاهدش بودیم به کمک سایر بازیکنان سرزن تیم نظیر اندونگ و زارع می‌آیند.

2090484

البته گل‌گهر هنوز نتوانسته زیر نظر مهدی تارتار به تیمی ایده‌آل در فاز هجومی بدل شود و اگرچه دروازه اخباری در 6 مسابقه تنها یکبار باز شده، اما در خط هجومی هم گل گهر فقط سه مرتبه گلزنی کرده است که باید دید در بازی‌های آینده کادر فنی تازه وارد سیرجانی‌ها چه اندیشه‎‌ای برای عبور از این مشکل دارد.

عکس‌ها: جواد نادری‌پور

دیدگاه‌ها