کد خبر : 2074379 | 13 مهر 1403 ساعت 20:46 | 3.6K بازدید | 14 دیدگاه

جدال شهر راز و داماش برنده نداشت

لیگ یک/ یک امتیاز درخشان در حافظیه

تقابل شهر راز و داماش گیلان با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

لیگ یک/ یک امتیاز درخشان در حافظیه

به گزارش "ورزش سه"، در هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال ایران، دو تیم شهر راز شیراز و داماش گیلان به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه بدون گل خاتمه پیدا کرد.

شاگردان حمید درخشان با ترکیب سعید ابراهیم‌پور، کیخسرو سیاهپور، آرمان لطف خدا، هادی رفسنجانی، محمد امینی، رضا آذری، فرشاد هاشمی، مهدی مهدیخانی، سجاد قلی‌بیگی، مهرداد بایرامی و فردین نجفی پای به میدان گذاشتند.

در سوی مقابل، محمد ناصری، محمدرضا فیروززاده، محمدعلی فرامرزی، علی داوران، رضا بهمئی، علی اسفندیار، کمال‌الدین نیک‌خوی، جعفر حسین‌پور، شهاب یاری، احسان محروقی و احمد نصیری ترکیب اولیه شهر راز را تشکیل دادند.

تیم حمید درخشان و ستار زارع در نیمه نخست چندان به آب و آتش نزدند و سعی داشتند نمایشی محتاطانه ارائه دهند، اما در نیمه دوم داماش گیلان سعی داشت فشارش را بیشتر کند و حتی چندین مرتبه این شانس را داشت تا بتواند دروازه نماینده شیراز را باز کند، اما عملکرد خوب دروازه‌بان تیم نارنجی پوشان، مانع از این اتفاق شد و بازی در نهایت بدون گل خاتمه پیدا کرد.
این سومین تساوی این فصل هر دو تیم است که از طرفی شهر راز شیراز اکنون ۴ هفته متوالی طعم شیرین برد را نچشیده و داماش گیلان هم که هفته گذشته موفق شد نفت مسجدسلیمان را شکست دهد، دوباره به روند تساوی‌های خود برگشت. 
هر دو تیم اکنون با ۶ امتیاز از ۵ بازی در رده‌های یازدهم و دوازدهم جدول لیگ ۱ ایستاده‌اند که البته شهر راز شیراز با توجه به تفاضل گل بهتر در رده بالاتر قرار دارد.

دیدگاه‌ها