کد خبر : 2074378 | 13 مهر 1403 ساعت 20:37 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

در اولین جلسه کارگروه استارتاپ‌های ورزشی مطرح شد:

خانه استارتاپ‌های ورزشی تشکیل می‌شود

اولین جلسه کارگروه استارتاپ‌های ورزشی انجمن صنعت ورزشی ایران تشکیل شد.

خانه استارتاپ‌های ورزشی تشکیل می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، یعقوب سالکی نیا، دبیر کمیته استارتاپ‌های ورزشی، ضمن اعلام این خبر افزود: در این جلسه که با حضور اساتید دانشگاهی، فعالان بخش خصوصی، مدیرانی از سازمان‌های ورزشی و نمایندگانی از استارتاپ‌های ورزشی حضور داشتند. 
حاضران دغدغه‌های خود را بیان نمودند و مقرر گردید با تدوین دستورالعمل‌ها و دعوت از فعالان این حوزه کمیته فعالیت‌های خود را گسترش دهد. 
سالکی نیا در ادامه گفت: ایده تشکیل "خانه استارتاپ‌های ورزشی" از سال ۱۳۹۷ مطرح بوده است، مقدمات آن را هم فراهم آورده بودیم، ولی متاسفانه با شیوع کرونا و برخی ناملایمات این موضوع پیگیری نشد. فکر می‌کنم که فضا برای آغاز دوباره موضوع فراهم است و امیدوار هستم که با کمک اعضای کمیته و سایر دوستان همچنین همکاری وزارت محترم ورزش و جوانان و معاونت فناوری ریاست جمهوری این مسئله مهم به نتیجه برسد. 
دبیر کمیته استارتاپ‌های ورزشی کشور در پایان گفت: با عضویت انجمن صنعت ورزش در اتاق ایران و فعال شدن کمیته استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان و وجود جوانان خوش فکر در حوزه ورزش می‌توانیم شکاف‌های موجود در اقتصاد و فناوری ورزش را جبران کنیم و من امیدوارم که در این راه مدیران ورزشی نیز با جوانان همراهی نمایند.

دیدگاه‌ها