کد خبر : 2074374 | 14 مهر 1403 ساعت 02:49 | 5.2K بازدید | 6 دیدگاه

اولین برد لیگ برتری بعد از 13 مسابقه:

سهراب و اتفاقی که با استقلال ممکن می‌شود!

سهراب بختیاری زاده در شرایطی هدایت استقلال را برعهده دارد که می‌تواند اولین برد لیگ برتری خود را رقم بزند.

سهراب و اتفاقی که با استقلال ممکن می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال امروز در شرایطی به مصاف هوادار تهران خواهد رفت که سهراب بختیاری زاده به صورت موقت هدایت این تیم را برعهده دارد و باید مقابل تیمی قرار بگیرد که دیگر بازیکن سابق استقلال مهدی رحمتی روی نیمکت هوادار نشسته است.

بختیاری‌زاده که فصل گذشته در میانه‌های فصل، هدایت تیم صنعت نفت را برعهده گرفت و در ۷ بازی ۵ باخت و ۲ مساوی کسب کرد، او در فصل نوزدهم نیز در برهه‌ای هدایت شهرخودرو را نیز برعهده گرفت و در ۶ بازی که روی نیمکت این تیم نشست، ۴ تساوی و ۲ باخت داشت و آنجا هم نتوانسته بود پیروزی به دست بیاورد. 

او مجموعا در 13 مسابقه‌ای که به عنوان مرد اول نیمکت قرار گرفته تاکنون موفق به کسب پیروزی نشده است، اما با توجه به شرایط باشگاه هوادار و البته انگیزه آبی‌پوشان برای فرار بحران، شانس این را دارد تا اولین برد لیگ برتری خود را کسب کند.

تیم‌های تحت هدایت سهراب بختیاری در دو فصلی که سرمربی بود فوتبال روان و هجومی ارائه می‌کردند، اما او در کسب پیروزی موفق نبود، البته شرایط باشگاه استقلال و بازیکنانی که در اختیار دارد با شهر خودرو و صنعت نفت متفاوت است و بختیاری زاده می‌تواند شرایط بهتری را در این مسابقه تجربه کند.

این مسابقه امروز ساعت 20:00 در ورزشگاه شهرقدس برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها