کد خبر : 2074373 | 14 مهر 1403 ساعت 02:36 | 11K بازدید | 15 دیدگاه

راز مدل موی عجیب رونالدو: برای پرت کردن حواس‌ها!

رونالدو نازاریو، اسطوره فوتبال برزیل از دلیلی که باعث مدل موهایش را در جام جهانی ۲۰۰۲ به آن شکل دربیاورد پرده برداشت.

راز مدل موی عجیب رونالدو: برای پرت کردن حواس‌ها!

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو نازاریوراسطوره تیم ملی برزیل که ستاره بی‌چون و چرای سلسائو در راه قهرمانی جام جهانی ۲۰۰۲ بود، بعد از گذشت ۲۲ سال از تورنومنت به یادماندنی، راز مدل موهای عجیب و غریبش را فاش کرد.

رونالدو در این خصوص گفت: "در فینال جام جهانی ۱۹۹۸ مقابل فرانسه شکست خوردیم و این یکی از تلخ‌ترین خاطرات دوران فوتبالم بود. از آن روز برای جام جهانی ۲۰۰۲ لحظه شماری می‌کردم و بی‌صبرانه در انتظار شروع مسابقات بودم تا برزیل را دوباره به قهرمانی برسانیم.

از شانس بدم پیش از آغاز مسابقات بود که دچار مصدومیتی نسبتا سنگین از ناحیه زانو شدم، اما آنقدر شدت نداشت که به خاطرش قید حضور در جام جهانی را بزنم.

من کاملا آماده بازی بودم، اما می‌دیدم که رسانه‌ها و هواداران شدیدا روی زانوی مصدوم من مانور می‌دهند. ناگهان تصمیمی به ذهنم رسید تا نگاه‌ها را از مصدومیتم دور کنم و آن هم همین بود که جلوی موهایم را نگه دارم.

مطمئن بودم وقتی رسانه‌ها من را به این شکل در زمین ببینید دیگر از قید پای مصدومم عبور می‌کنند و فقط به موهای عجیبم خواهند پرداخت و آنگاه می‌توانم با خیالی راحت در زمین بدرخشم. همین هم شد و در نهایت هم قهرمان شدیم و هم من آقای گل مسابقات شدم.

2090378

این ترفند مدل‌موی عجیب واقعا تاثیر گذار واقع شد و هیچکس دیگر‌ مصدومیت من را یادش نبود. البته این را بگویم که بعد از آن خیلی از خانواده‌ها به تقلید از من، موی سر فرزندانشان را به آن شکل درآوردند و جا دارد اینجا بابت آن عذرخواهی کنم."

دیدگاه‌ها