کد خبر : 2074366 | 13 مهر 1403 ساعت 20:06 | 15.5K بازدید | 19 دیدگاه

محرومیت ۸ جلسه‌ای برای بازیکنی که گاز گرفت!

میلوشین اوسمایچ، مهاجم تیم پرستون، به‌دلیل گاز گرفتن اوون بک، بازیکن بلکبرن، در جریان تساوی بدون گل ماه گذشته، با محرومیت هشت‌جلسه‌ای مواجه شده است.

محرومیت ۸ جلسه‌ای برای بازیکنی که گاز گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، اوسمایچ، بازیکن ملی‌پوش مونته‌نگرویی، اوون بک، مدافع بلکبرن را گاز گرفت، اما از دریافت کارت قرمز فرار کرد زیرا مت دونوهو، داور، صحنه گاز گرفتن را ندید. دونوهو در واقع بک را که لحظاتی قبل به دواین هولمز لگد زده بود، اخراج کرد. به‌دلیل این رفتار خشونت‌آمیز، بک با محرومیت سه‌جلسه‌ای مواجه شد و او تاکنون بازی‌های بلکبرن مقابل کیوپی‌آر و کاونتری را از دست داده است.

2090424

روز جمعه، اوسمایچ نیز توسط اتحادیه فوتبال محروم شد. محرومیت او به‌دلیل خشونت بیشتر، به مراتب طولانی‌تر از محرومیت بک است. اتحادیه فوتبال در بیانیه‌ای اعلام کرد: «میلوشین اوسمایچ از تیم پرستون به دلیل رفتار نادرست در جریان بازی مقابل بلکبرن در چمپیونشیپ در روز یکشنبه ۲۲ سپتامبر، با محرومیت هشت‌جلسه‌ای و جریمه ۱۵ هزار پوندی مواجه شده است. این مهاجم اعتراف کرد که در دقیقه ۸۷ بازیکن حریف را گاز گرفته است.»

2090423

محرومیت اوسمایچ از همین هفته آغاز خواهد شد. با این حال، او در دو بازی پس از گاز گرفتن بک، از جمله پیروزی ۳-۰ مقابل واتفورد در روز چهارشنبه که در آن دو گل به ثمر رساند، حضور داشته است. پرستون در بیانیه‌ای اعلام کرد که باشگاه تصمیم اتحادیه را می‌پذیرد.»

دیدگاه‌ها