کد خبر : 2074365 | 13 مهر 1403 ساعت 20:04 | 10.2K بازدید | 1 دیدگاه

سایپا ۱ - مس شهربابک ۲

لیگ یک/ انتقام فکری در بازی جنجالی صد دقیقه‌ای

مس شهربابک در یک بازی جنجالی ۱۰۰ دقیقه‌ای موفق شد سایپا را در ورزشگاه دستگردی با نتیجه دو بر یک شکست بدهد و به رده دوم جدول صعود کند.

لیگ یک/ انتقام فکری در بازی جنجالی صد دقیقه‌ای

به گزارش "ورزش سه"، این نتیجه مهم برای محمود فکری، کاپیتان سابق استقلال و سرمربی سابق سایپا، بود که دو فصل پیش در بحبوحه صعود به رقابت‌های لیگ برتر از جمع نارنجی‌پوشان کنار گذاشته شده بود. تیم فکری امروز با انجام یک بازی دفاعی و فرصت‌طلبی در حملات دو بار دروازه سایپا را باز کرد و در شرایطی که بازی تا دقیقه ۱۰۰ به طول انجامید، در نهایت موفق شد با پیروزی میدان را ترک کند، آن هم در شرایطی که سایپایی‌ها روی یک ارسال در لحظات پایانی و برخورد دروازه‌بان با مهاجم‌شان به شدت به داور (پویا افشاریان) معترض بودند.

اولین گل بازی روی اشتباه دروازه‌بان سایپا در دقیقه ۲۳ توسط امین رضایی قلعه برای مس شهربابک به ثمر رسید و شاگردان محمود فکری در نیمه دوم روی یک بازپس‌گیری توپ روی برگشت کرنر سایپا با یک ضدحمله سریع موفق شدند فاصله خود را با میزبان دو برابر کنند، اما در شرايطی که سایپا یکپارچه برای جبران نتیجه بازی حمله بود، شاگران ابراهیم صادقی موفق شدند با ضربه علیرضا خوشکفا فاصله را کم کنند تا لحظات پایانی مسابقه با هیجان بسیار بیشتری دنبال بشود.

2090422

در لحظات آخر روی ارسال یک توپ داخل محوطه جریمی، برخورد شدیدی بین دروازه‌بان مس شهربابک و علیرضا ملکی، مهاجم سایپا، صورت گرفت که کادر فنی و بازیکنان سایپا اعتقاد به پنالتی داشتند، اما داور این صحنه را یک برخورد عادی تشخیص داد تا مسابقه در فضایی ملهم از اعتراض به پایان برسد.

مس شهربابک با پیروزی باارزش امروز ۱۰ امتیازی شد و به همراه سه تیم دیگر (آریو اسلامشهر، صنعت نفت آبادان و پیکان) در رده دوم جدول قرار گرفت. اگرچه آنها فعلا با توجه به تفاضل گل در رتبه پنجم حضور دارند.

تیم سایپا هم که سه امتیاز مهم را در این مسابقه از دست داد، با ۷ امتیاز به روزهای آینده لیگ دسته اول نگاه می‌کند. در حال حاضر فجرسپاسی با ۱۲ امتیاز صدرنشین رقابت‌های لیگ دسته یک است.

دیدگاه‌ها