کد خبر : 2074360 | 13 مهر 1403 ساعت 19:45 | 6.3K بازدید | 12 دیدگاه

چمن فولادشهر هر روز بدتر از دیروز! (عکس)

ذوب آهن در شرایطی از آلومینیوم میزبانی می‌کند که چمن ورزشگاه فولادشهر اصلا شرایط خوبی ندارد.

چمن فولادشهر هر روز بدتر از دیروز! (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، مصاف شاگردان محمد ربیعی و مجتبی حسینی یکی از دیدارهای روز اول هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر را شکل داده که در ورزشگاه فولادشهر در حال برگزاری است و نیمه اول این مسابقه با پیروزی یک بر صفر تیم میهمان تمام شده است؛ گلی که روی یک کرنر با ضربه بهروز نوروزی فرد به ثمر رسیده است.
پیش از شروع این مسابقه اما محمد ربیعی با حضور در استادیوم از کیفیت چمن حسابی شکایت داشت و گلایه داشت که مسئولان ورزشگاه فولادشهر با بلند کردن چمن سعی کرده‌اند عیب‌های آن را بپوشانند. 
در طول نیمه اول کیفیت بد چمن به چشم آمد و زرد بودن برخی از قسمت‌های آن و همینطور ناهموار بودن آن از کیفیت و سرعت بازی کاست تا مشخص شود اعتراض سرمربی تیم ذوب آهن پیش از شروع مسابقه بی‌دلیل نبوده است.

2090392

ورزشگاه فولادشهر یکی از استادیوم‌های کشور به شمار می‌رود که طی هفته‌های و ماه‌های اخیر به‌دلیل میزبانی از تیم ملی و دو تیم اصفهانی ذوب آهن و سپاهان فشار زیادی روی چمن آن ایجاد شده و با وجود اینکه اقدامات زیادی برای بهبود آن انجام شده است، روز به روز وضعیت بدتری پیدا می کند.
مجموعه فولادشهر زمین اختصاصی باشگاه ذوب آهن است که به‌دلیل همین بازی‌های فشرده حتی امکان تمرین در آن را هم ندارد و همین موضوع طی هفته‌های اخیر بارها با اعتراض ربیعی و شاگردانش مواجه شده است.
لیگ بیست‌وچهارم در حالی آغاز شد و ادامه دارد که بسیاری از استادیوم‌های کشور وضعیت خوبی ندارند؛ ضمن اینکه دو ورزشگاه آزادی و نقش جهان نیز از چرخه خارج هستند تا نگرانی‌های زیادی بابت عدم وجود زیرساخت‌های مناسب ایجاد شود و حالا باید دید طی ماه‌های آینده چه اقداماتی از سوی مسئولان مربوطه برای تغییر و بهبود شرایط صورت خواهد پذیرفت.

دیدگاه‌ها