کد خبر : 2074359 | 13 مهر 1403 ساعت 19:41 | 6.4K بازدید | 30 دیدگاه

خط‌ونشان امری برای تن‌هاخ: به یونایتد رحم نمی‌کنیم!

اونای امری، سرمربی استون ویلا، می‌گوید در بازی مقابل منچستریونایتد در روز یکشنبه، به این تیم رحم نمی‌کنند.

خط‌ونشان امری برای تن‌هاخ: به یونایتد رحم نمی‌کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، اریک تن‌هاخ از زمان پیوستن به منچستریونایتد، رکورد بسیار خوبی در برابر امری دارد و چهار بازی از پنج بازی مقابل او را برده است. او برای فرار از اخراج باید پنجمین بردش را در روز یکشنبه به دست بیاورد.

تیم امری پس از پیروزی مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا در اواسط هفته، با اعتماد به نفس کامل به میدان می‌رود و او از بازیکنانش خواسته است که همان نمایش را در ویلا پارک در روز یکشنبه تکرار کنند.

او گفت: «چهارشنبه روز فوق‌العاده‌ای بود و هواداران بسیار خوشحال بودند، اما اکنون می‌خواهم روز یکشنبه هم پیروز شویم. از زمانی که به اینجا آمدم، همان جاه‌طلبی اول را دارم. ما باید در هر مسابقه‌ای سخت بجنگیم. شاید به اهدافی مانند حضور در لیگ قهرمانان زودتر از آنچه انتظار داشتیم دست یافته‌ایم، اما رویکرد من این است که همچنان باید سخت‌گیر باشیم و آرام نگیریم. اولین هدف ما در لیگ برتر، ثبات است.»

2090387

او افزود: «من باید به اریک تن‌هاخ احترام بگذارم، زیرا او در بازی‌های رودررو با ما برد بیشتری دارد. او همچنین سال گذشته جام حذفی را برد و در فینال منچسترسیتی را شکست داد که بسیار کار دشواری است. او مربی بسیار خوبی است. آنها گروهی از بازیکنان باتجربه دارند. آنها در لیگ نتایج ثابتی کسب نمی‌کنند، اما در یک بازی می‌توانند کیفیت خود را با یک نمایش بزرگ نشان دهند.»

او همچنین گفت: «من برای این مسابقه بیشتر از بازی بایرن آماده خواهم بود. ما ذهنیت برنده داریم و در روز یکشنبه به یونایتد رحم نمی‌کنیم. به بازیکنانم هم این را گفته‌ام، ما باید با همان رویکرد بازی با بایرن به مصاف یونایتد برویم.»

دیدگاه‌ها