کد خبر : 2074355 | 13 مهر 1403 ساعت 19:20 | 11.3K بازدید | 11 دیدگاه

هویلوند بعد از پست جنجالی عذرخواهی کرد!

راسموس هویلوند، مهاجم منچستریونایتد، پس از پست جنجالی‌اش در پایان بازی مقابل پورتو، از هواداران عذرخواهی کرد.

هویلوند بعد از پست جنجالی عذرخواهی کرد!

به گزارش "ورزش سه"، در بازی پنجشنبه شب بین منچستریونایتد و پورتو در لیگ اروپا، راسموس هویلوند اولین گل خود را برای منچستریونایتد به ثمر رساند و تیمش را با نتیجه ۲-۰ پیش انداخت. اما منچستریونایتد نتوانست این برتری را حفظ کند و در نهایت با گل دقیقه ۹۱ هری مگوایر بازی را با نتیجه ۳-۳ به پایان رساند. این بازی برای منچستریونایتد ناامیدکننده بود، به ویژه با اخراج برونو فرناندز در دقیقه ۸۱.

پس از بازی، هویلوند چندین عکس از خوشحالی گل خود را در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: «خوشبختانه ۶ هفته وقت داشتم تا خوشحالی‌ام را تمرین کنم. یک برد این را کامل می‌کرد.»

2090382
2090383


این پست باعث خشم برخی از هواداران منچستریونایتد شد که معتقد بودند بلافاصله پس از نتیجه ضعیف تیم، فشار بیشتری بر اریک تن‌هاخ وارد می‌کند. هویلوند پست خود را حذف نکرد، اما در استوری اینستاگرامش به هواداران عصبانی پاسخ داد.

هویلوند نوشت: «من از خشم برخی از شما درباره پست دیروزم مطلع شدم. من هرگز قصد نداشتم شما را عصبانی کنم. فقط خوشحال بودم که بعد از چند هفته سخت که نمی‌توانستم بازی کنم و گل بزنم، دوباره به میدان برگشتم و گل زدم. بدیهی است که ما برای برد به زمین می‌رویم و من هر کاری را برای خوشحال کردن شما انجام خواهم داد، متاسفم که پست دیروز باب میل‌تان نبود. بیایید جلو برویم و برای بازی یکشنبه آماده شویم.»
گل هویلوند در برابر پورتو در اولین بازی او در این فصل به ثمر رسید، زیرا او در بازی اول پیش‌فصل خود دچار مصدومیت عضلانی شده بود.

دیدگاه‌ها