کد خبر : 2074353 | 13 مهر 1403 ساعت 19:04 | 27.1K بازدید | 65 دیدگاه

کروس:

رئال بدون رونالدو قهرمان شد، چه برسد به من!

تونی کروس می‌گوید رئال مادرید با شرایط جدید و بدون حضور او هم همچنان به پیروزی و قهرمانی ادامه خواهد داد.

رئال بدون رونالدو قهرمان شد، چه برسد به من!

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از هواداران رئال مادرید انتظار داشتند که حضور کیلیان امباپه در ترکیب رئال مادرید در این فصل باعث شود که آنها به تیمی قدرتمندتر حتی از فصل گذشته تبدیل شوند، اما شرایط به شکل متفاوتی پیش رفت و شاگردان کارلو آنچلوتی اولین شکست این فصل را در لیگ قهرمانان برابر لیل تجربه کردند.

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و کارشناسان معتقد هستند که غیبت تونی کروس در خط میانی رئال به شکل فاحشی به چشم می‌آید و باعث شده است که شرایط برای این تیم بسیار سخت پیش برود و یکی از دلایل اصلی عملکرد ضعیف این تیم در فصل جاری بوده است، اما تونی کروس با این اظهارات موافق نیست.

کروس در پادکستش در این باره گفت: «بسیاری از مردم همیشه این طور وانمود می‌کنند که رئال مادرید با حضور من در زمین همیشه در همه دیدارها با نتیجه ۰-۴ برنده می‌شد، اما چنین چیزی اشتباه است. شاید شرایط خوب به نظر نرسد، اما اینطور نبود که ما با حضور من هم همیشه در اوج باشیم. گاهی با من هم به مشکل می‌خوردیم و این چیزی است که نباید فراموش کنید.

رئال مادرید بدون کریستیانو رونالدو یا زمانی که سرخیو راموس از این تیم رفت هم توانست شرایط را مدیریت کند و سازگار شود. آنها همیشه با این شرایط سخت کنار می‌آیند و قهرمان می‌مانند! ما بدون راموس و رونالدو دو بار قهرمان لیگ قهرمانان شدیم و آنها واقعا اسطوره‌های بزرگی بودند. این اتفاق بدون من هم رخ خواهد داد.»

2089910

دیدگاه‌ها